۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹

ريشه‌ انحراف و خيانت مسعود بهنود+تصاوير

شکست فتنه سبز و پروژه براندازي نرم آمريکايي- انگليسي- اسراييلي ۱۳۸۸، مسعود بهنود را در شرايط تلخ و ناگواري قرار داد، زيرا فتنه ۸۸ ماجرايي بود که بهنود را (براساس دستور‌العمل اداري- اطلاعاتي و يا بر اساس انگيزه شخصي؟!) وادار کرد لخت و عريان به صحنه فعاليت افراطي سياسي بيايد.
کد خبر : ۱۲۷۲۷۱
 صراط:    فتنه ۸۸ کودتاي نرم اما سنگين در قالب طراحي دقيق آمريکايي-انگليسي-اسراييلي بر ضد نظام بر آمده از انقلاب اسلامي مردم ايران بود.... کودتايي که مي‌بايستي نتايجي سهم‌گين‌تر از کودتاي ۲۸ مرداد ۳۲ در برداشته باشد... عبور از فتنه ۸۸ و کودتاي نرم دشمنان انقلاب اسلامي و اين گذرگاه بس‌دشوار ، بدون رهبري حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي ميسر نمي‌شد و اين رويداد تاريخي از مقاومت "امام و امت" در برابر خطرات به خودي خود و به روشني، سفارش امام خميني(ره) مبني بر "پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت شما آسيبي نرسد" را ثابت کرد....

و امروز در سال ۱۳۹۲ با پشت سر گذاشتن حماسه سياسي انتخابات‌هاي مجلس، رياست جمهوري يازدهم و شوراها، مردم‌سالاري اسلامي ايران قدرت‌مندانه‌‌تر از هميشه، سرافرازي مردم ايران در جهان را نمايان کرده است....


تاکنون گزارش‌هايي درباره برخي از اصحاب فتنه از جمله عبدالکريم سروش، محسن کديور ، عطاءالله مهاجراني ، مجيد محمدي، اکبر گنجي، رجبعلي مزروعي، مهدي جامي و ساسان قهرمان منتشر شده است.

در اين نوشته به بررسي شخصيت و سرگذشت "مسعود بهنود" مي‌پردازيم. البته اين پژوهش در خصوص عده زيادي از هم‌پالگي‌هاي بهنود صورت گرفته که در روزهاي آينده منتشر خواهد شد.