۱۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۷
هفته سوم لیگ برتر

نتیجه دیدار استقلال و صبا

تیم فوتبال استقلال تهران در روز اول هفته سوم لیگ برتر مقابل صبای قم با یک گل به پیروزی رسید. فولاد هم داماش را شکست داد.
کد خبر : ۱۲۷۷۴۴
تیم فوتبال استقلال تهران مقابل صبای قم با یک گل به پیروزی رسید.

آبی‌پوشان پایتخت در هفته‌ی چهارم لیگ برتر فوتبال با یک گل از سد شاگردان مایلی‌کهن گذاشتند. تک گل این دیدار را محمد قاضی در دقیقه 31 به ثمر رساند.

لحظات حساس نیمه نخست

دقیقه 22 حرکت عمقی مهاجم صبا با ضربه او به سمت دروازه مهدی رحمتی همراه بود که دروازه‌بان استقلال این توپ را دفع کرد.

در دقیقه 25 حرکت انفرادی محمد قاضی پشت محوطه جریمه صبا پس از جا گذاشتن مدافع تیم میهمان با شوت محکم قاضی همراه شد که دروازه بان صبا این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 31 باز هم قاضی بود که به کمک استقلال آمد و با حرکت زیبای خود و یک ضربه تمام کننده فنی و مهارناشدنی از پشت محوطه جریمه استقلال را یک بر صفر پیش انداخت.

دقیقه 42 خسرو حیدری بعد از یک دریبل سرپا و جا گذاشتن مدافع صبا با پاس عرضی خود آرش برهانی را مقابل دروازه صاحب توپ کرد که ضربه مهاجم استقلال به تیر دروازه خورد.

لحظات حساس نیمه دوم

شاگردان مایلی کهن با شروع نیمه دوم قصد به تساوی کشاندن بازی را داشتند و چند حمله نیز تدارک دیدند و در همان دقایق آغازین بازی روی بهزاد کریمی خطا شد و رضا عنایتی این شانس را داشت که اولین گل تیمش را به ثمر برساند ولی در حالی که این بازیکن سومین پنالتی فصلش را می‌زد و می‌توانست خودش را هم سه گله کند، این پنالتی را از دست داد و توپ را درست جایی زد که رحمتی حرکت کرده بود.

اما قمی‌ها از تلاش‌شان برای زدن گل تساوی کم نکردند. در ادامه بازی و در دقیقه 70 صادقی روی پاس ارسالی عنایتی به اشتباه اثر گذاشت و در حالی که نزدیک بود توپ وارد دروازه شود با فاصله میلیمتری به کرنر رفت.

بازیکن صبا نیز با دادن کرنر دروازه رحمتی را تهدید کرد اما این خطر هم با واکنش خوب سنگربان استقلال دفع شد.

در ادامه تلاش دو تیم بی ثمر ماند و بازی با همان نتیجه یک برصفر به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

سومین برد متوالی فولاد

به گزارش صراط، در دیگر بازی امروز تیم فولاد خوزستان در اهواز سه بر یک داماش گیلان را شکست داد تا ضمن کسب سومین پیروزی متوالی خود 9 امتیازی شود.

در نیمه اول این بازی پريرا با تک گل خود در دقيقه 26 تيم فولاد را برنده به رختکن فرستاد.

در نيمه دوم هم پريرا گل دوم تيم خود را در دقیقه 46 به ثمر رساند. سپس در دقیقه 47 مسعود حسن زاده گل اول داماش را وارد دروازه کرد.

در ادامه هم بختيار رحماني در دقيقه  53 گل سوم فولاد را به ثمر رساند.
منبع: ایسنا