۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱

امروز؛ 4 وزیر در یک کمیسیون

وزرای پیشنهادی نفت، نیرو، صنعت ومعدن و ارتباطات ضمن ارائه برنامه‌های خود به سوالات نمایندگان در مورد ابهامات موجود در حوزه‌های مربوطه پاسخ دادند.
کد خبر : ۱۲۷۸۹۱
در جلسه صبح امروز کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی وزرای پیشنهادی نفت، صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و نیرو برنامه‌های خود را ارائه دادند.

عبدالوحید فیاضی اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش وزرای پیشنهادی نفت، نیرو، صنعت ومعدن و ارتباطات ضمن ارائه برنامه‌های خود به سوالات نمایندگان در مورد ابهامات موجود در حوزه‌های مربوطه پاسخ دادند.

سخنگوی کمیسیون آموزش در ادامه درباره بررسی برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش تقریبا برنامه‌های خوبی را ارائه کرد و حتی در جلسه‌ای که فراکسیون فرهنگیان مجلس داشتند نظر بر این شده که به وی رای اعتماد دهند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: البته قرار است که کمیسیون آموزش جلسه‌ای با وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری داشته است اما نظرات حالت بینابینی دارد و تلاش‌هایی در حال انجام است تا نظرات نمایندگان جمع شود و این تلاش‌ها به نتیجه برسد، البته در صحن علنی مجلس چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

فیاضی افزود: در مورد بررسی برنامه وزرا هم معیار کلی در نظر گرفته می‌شود و هم التزام آنها به نظام جمهوری اسلامی ایران که وزیر علوم عملکرد خوبی در زمان جبهه وجنگ و انقلاب داشته است که قابل ستایش است.

وی خاطرنشان کرد: البته یکسری مسائل وجود دارد که وی در آنها حضور داشته و این مسائل برای مجلس مهم است و مجلس بر روی آنها نظر دارد اما امیدواریم که نظر مثبت نمایندگان جلب شود.

منبع: ایسنا