۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵

جوابیه نصفه و نیمه هاشمی به یک اتهام

شما را دعوت کنم به مطالعه دوباره حقوق ملت در فصل سوم قانون اساسی که می‌گوید: آحاد ملت اعم از زن و ملت، یکسان در برابر قانون قرار دارند و از همه حقوق انسانی‌، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رعایت موازین اسلام برخوردارند.
کد خبر : ۱۲۸۰۶۷
عضو هیئت رئیسه مجلس بخش‌هایی از‌جوابیه مهدی هاشمی را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز مجلس و در جریان بررسی کلیات کابینه دولت حسن  روحانی گفت: به دلیل اینکه در جلسه صبح امروز از مهدی هاشمی نام برده شد که البته حرف نادرستی که نیز در اینجا زده شده بود، جوابیه‌ای به مجلس ارسال کرده که مطابق آیین‌نامه باید دو برابر زمان صرف شده در صحن علنی قرائت شود.

ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس جوابیه مهدی هاشمی را که به مجلس ارسال شده است، به شرح ذیل قرائت کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز یکی از نمایندگان مخالف دولت تدبیر و امید در سخنانی که رگه‌هایی از عقلانیت‌، اعتدال و قانون در آن مشاهده نمی‌شد، به اتهاماتی علیه بنده پرداختند که پیشتر و در پی 4 سال گذشته بارها از تریبون‌های مختلف از جمله رسانه ملی و خانه ملت بیان شده است.

اما شاید لازم باشد که شما را دعوت کنم به مطالعه دوباره حقوق ملت در فصل سوم قانون اساسی که می‌گوید: آحاد ملت اعم از زن و ملت، یکسان در برابر قانون قرار دارند و از همه حقوق انسانی‌، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رعایت موازین اسلام برخوردارند.

در پایان مقابل جنابعالی و سایر وکلایی که در احقاق حقوق شهروندی جمهوری اسلامی کوشا هستند، سر تعظیم فرود می‌آورم و از خداوند متعال می‌خواهم حق رفیق راهتان باشد.

مهدی هاشمی بهرمانی

علی لاریجانی پس از قرائت جوابیه مهدی هاشمی ‌گفت: البته مطلب وی مفصل‌تر بود و چون ما قانوناً‌ باید دو برابر زمانی که بحث شده بود، آن را قرائت کنیم که بخش‌هایی از آن خوانده شد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
۴۱
۴
بعدش اگه اتهامات ثابت شد چی؟