۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
زارعی در مجلس مطرح کرد

افراد خاص در وزارت ارتباطات

واعظی برای حل مشکل دوری چندین ساله از وزارت ارتباطات قصد دارد از حضور افرادی خاص در این حوزه به عنوان معاون بهره گیرد که این صحیح نیست.
کد خبر : ۱۲۸۱۷۱
"گروه سیاسی صراط" - جلسه بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی دولت یازدهم از روز گذشته در مجلس شورای اسلامی در دو نوبت صبح و عصر آغاز شد و پیش بینی می شود که این جلسات تا فردا نیز ادامه یابد و تکلیف رای اعتماد به کابینه پیشنهادی حسن روحانی مشخص شود.

هرچند جلسات صبح و عصر روز گذشته مجلس بدون حاشیه نبود و اظهارات برخی نمایندگان حواشی فراوانی را به دنبال داشت، پیش بینی می شد که این حواشی به روز دوم هم کشیده شود.

به گزارش گروه سیاسی صراط، بررسی وضعیت واعظی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار امروز مجلس قرار داشت که موافقان و مخالفان وزارت او به ترتیب به بیان دیدگاه های خود پرداختند. اما از نکات جالب توجهی که در بیان دیدگاههای مخالفان وزارت واعظی رخ داد؛ اظهارات علی اصغر زارعی (نماینده مخالف) بود که به دوری چندین ساله واعظی از وزارت ارتباطات اشاره داشت و عنوان کرد: «واعظی برای حل این مشکل قصد دارد از حضور افرادی خاص در این حوزه به عنوان معاون بهره گیرد که این صحیح نیست و شخص وزیر باید اشراف کامل بر امور وزارتخانه خود داشته باشد»

به نظر می رسد صرفا متخصص بودن برخی نامها در ارائه مشاوره و معاونت در اداره یک وزارتخانه نمی تواند ضامن موفقیت وزیر مربوطه شود و بررسی سوابق نامهای برده شده کمترین انتظاری است که از نمایندگان مجلس می رود.

امید است نمایندگان ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی، در کنار همکاری لازم با کابینه پیشنهادی حسن روحانی از سوابق پیشین افراد چشم پوشی نکرده و با ظرافت خاص موجبات قبولی خود را در آزمون بزرگ رای اعتماد به وزاری پیشنهادی رقم بزنند.