۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴

تکذیب استعفای زریبافان از بنیاد شهید

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آقای زریبافان تا آخرین لحظه مسئولیت از هیچ تلاشی برای خدمت دریغ نخواهد کرد.
کد خبر : ۱۲۸۲۳۱
  صراطحسن خسروآبادی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خادمین خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بنیاد، کار برای شهدا را یک موهبت الهی می‌دانند و سجده شکر به جا می‌آورند، پرسنل و مدیریت‌های خرد و کلان بنیاد به خوبی قدر این فرصت را دانسته و هیچ کس داوطلب محروم شدن از این افتخار بزرگ نیست.

وی گفت: سیاست بنیاد در خصوص ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تا به امروز حفظ شان و مقام این عزیزان با رسانه‌ای نکردن خدمات بوده است، لیکن برای اینکه عدم رسانه‌ای شدن خدمات و اعتقاد بر انجام  صادقانه وظائف، بدون ادعا و خودنمایی باعث تضییع حقوق پرسنل خدوم بنیاد نشود، تنها بخشی از اقدامات زیربنایی و غیرخدماتی خادمین خانواده های شهدا و ایثارگران در گزارش‌های آتی به استحضار امت شهید پرور خواهد رسید.

خسرو آبادی افزود: آقای زریبافان به عنوان ریاست بنیاد شهید و خادم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز با افتخار تا آخرین لحظه خدمت در بنیاد، وظایف خود را تمام و کمال و به نحو احسن انجام خواهد داد و از هیچ تلاشی در راه خدمت به این عزیزان دریغ نخواهد کرد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
کاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
۰
۰
بهتره زودتر تکلیف ریاست بنیاد هم مشخص شه چون خیلی از تغییرات سازمانهای وابسته به این بنیاد بلاتکلیف است.

امیدوارم شخصی عادل و با تدبیر ریاست عالی بنیاد را بر عهده گیرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
۱
۰
شما درست می فرمائید ولی آقای م.ب . . . با عواملش سوار به اتوبوس در حال حرکت به سمت بنیاد می باشد

جهت اطلاع