۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸

3وزیر پیشنهادی در فتنه نقش داشتند

در حال حاضر جو مجلس نسبت به اکثریت وزرای پیشنهادی جو مثبتی است و به استثنای سه نفر، مابقی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور از رأی‌آوری بالایی در مجلس برخوردار خواهند بود.
کد خبر : ۱۲۸۲۵۲
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: جریان فتنه 88 به عنوان خط قرمز در مجلس مطرح شده و افرادی که قرار است از مجلس رأی اعتماد بگیرند باید کاملاً از این موضوع پاک و مبرا باشند.

محمدابراهیم رضایی اظهار داشت: به استثنای سه نفر از وزرا، مابقی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور از رأی‌آوری بالایی در مجلس برخوردار خواهند بود.

وی افزود: در حال حاضر جو مجلس نسبت به اکثریت وزرای پیشنهادی جو مثبتی است و به استثنای سه نفر، مابقی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور از رأی‌آوری بالایی در مجلس برخوردار خواهند بود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جریان فتنه 88 به عنوان خط قرمز در مجلس مطرح شده و افرادی که قرار است از مجلس رأی اعتماد بگیرند باید کاملاً از این موضوع پاک و مبرا باشند.

وی خاطرنشان کرد: سه نفر از وزرای پیشنهادی در جریان فتنه از فعالان ستاد انتخابات موسوی و کروبی بودند که به همین دلیل اتهاماتی به آنها زده شده، این افراد اگر نتوانند مجلس را قانع کرده و ثابت کنند که در جریان فتنه رفتاری قانونمدارانه داشته‌اند، بدون شک نخواهد توانست رأی اعتماد نمایندگان را بگیرند.

رضایی بیان داشت: خوشبختانه اکثر وزرای پیشنهادی با مشی اعتدالی سازگارند و امیدواریم بتوانند با جلب اعتماد نمایندگان خدمات ارزنده‌ای به نظام اسلامی ارائه دهند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت باید با توجه به شرایط موجود کشور با کارآمدی و انسجام و شناخت درست اهداف، همه توانمندی‌های کشور را برای حرکت رو به جلو نظام بسیج کند، گفت: مردم از دولت انتظار دارند از حرکت پراکنده و ناموزون در کشور پرهیز کرده و با کارآمدی خود مشکلات موجود را حل و فصل کنند.
منبع: فارس