۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
رونمایی در آخرین روزهای حضور در میراث فرهنگی

معاون احمدی‌نژاد قصد دل کندن از دولت ندارد!

مراسم رونمایی از "سند ملی توسعه صنایع دستی کشور" در حالی با حضور معاون احمدی‌نژاد برنامه‌ریزی شده که حسن روحانی، رییس جمهور، هفته گذشته در جلسه هیات دولت از اعضای کابینه دهم خداحافظی کرده است.
کد خبر : ۱۲۸۳۸۵
رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در آخرین روزهای حضور خود در این سازمان قرار است از سند ملی توسعه صنایع دستی کشور رونمایی کند.

در حالی که رئیس جمهور انتصابات جدید خود را از یک هفته پیش شروع کرده است و گمانه‌زنی‌های جدی درباره گزینه دولت یازدهم در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری صورت پذیرفته است رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری همچنان رونمایی‌ از اقدامات خود را ادامه می‌دهد.

"سند ملی توسعه صنایع دستی کشور" قرار است شنبه ۲۶ مرداد با حضور ملک زاده معاون رئیس جمهور سابق و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ساختمان ارگ آزادی رونمایی شود.

به گزارش صراط، پیش از این عنوان شده بود که رونمایی مذکور قرار است در روز 2 شهریور و هزمان با آغاز هفته دولت انجام شود اما تاریخ آن به یکباره تغییر کرد.

گفتنی است برگزاری مراسم مذکور در حالی با حضور معاون احمدی‌نژاد برنامه‌ریزی شده  که حسن روحانی، رییس جمهور، هفته گذشته در جلسه هیات دولت از اعضای کابینه دهم خداحافظی کرده است.
منبع: فارس