۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۹
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

3 یا 4 وزیر پیشنهادی می‌افتند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 3 یا 4 وزیر پیشنهادی رئیس جمهور یازدهم رأی نمی‌آورند گفت: زنگنه وزیر پیشنهادی نفت نیز رأی اعتماد نخواهد گرفت.
کد خبر : ۱۲۸۴۲۶

  صراط: حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در دشتستان با اشاره به روند بررسی کابینه حسن روحانی در مجلس اظهار داشت: طی چند روز اخیر در مجلس شاهد بررسی برنامه‌های وزرای کابینه و نظرات نمایندگان موافق و مخالف در صحن علنی بودیم.

وی افزود: نمایندگان با دقت وضعیت وزرای کابینه روحانی را بررسی می‌کنند و در پایان بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی، رأی‌گیری انجام می‌شود و تکلیف کابینه مشخص خواهد شد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کلیات کابینه با توجه به تمایلات فکری روحانی بسته شده و البته بخشی از کابینه افراطی هستند و در فتنه حضور داشته‌اند که باید دقت بیشتری شود.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: امروز (پنج‌شنبه) نیز 6 وزیر پیشنهادی در مجلس حاضر می‌شوند و نمایندگان موافق و مخالف نظرات خود را اعلام می‌دارند و اگر بررسی تمام وزرا امروز انجام شد در پایان جلسه رأی‌گیری انجام می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه چند وزارتخانه حساس امروز بررسی می‌شوند احتمال طولانی شدن بحث‌ها و کشیدن به روز شنبه وجود دارد و امیدوار هستیم هر اتفاقی که به نفع نظام و کشور است، اتفاق بیفتد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه 3 یا 4 وزیر پیشنهادی می‌افتند گفت: با توجه به جو مجلس و با رصد نظرات نمایندگان، قابل پیش‌بینی است که 3 تا 4 وزیر پیشنهادی رأی نیاورند که البته تا لحظه آخر باید منتظر ماند و هیچ چیز به طور صد در صد قابل پیش‌بینی نیست.

موسوی‌نژاد در ارتباط با وضعیت زنگنه نیز اظهار داشت: به نظر می‌رسد زنگنه موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان نشود و البته در جلسه امروز وضعیت ایشان دقیق‌تر معلوم خواهد شد.

منبع: فارس