۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹

حاشيه‌هاي داغ جلسه رای اعتمادبه وزرا

نوبت صبح جلسه علني امروز در حالي برگزار مي‌شود که با حاشيه‌هاي داغ تر از متن همراه بود.
کد خبر : ۱۲۸۴۹۰
  صراط: هفتمين جلسه بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي ساعت 8 و 20 دقيقه صبح امروز (پنج شنبه) شروع شد و نمايندگان پس از بررسي صلاحيت "محمدرضا نعمت‌زاده" وزير پيشنهادي صنعت، معدن و تجارت بررسي صلاحيت جعفر ميلي‌منفرد وزير پيشنهادي علوم تحقيقات و فناوري را در دستور کار قرار دادند.  
 
اما بررسي صلاحيت اين وزير پيشنهادي حاشيه‌هايي را در پي داشت به طوري که کارخانه، دهقان و فياضي به عنوان مخالفان جعفر ميلي‌منفرد در پشت جايگاه مستقر شده و نطق کردند.
 
در بخشي از نطق بشيري نماينده ورامين فيلمي همراه با چند اسلايد عکس از مانيتور بزرگ مجلس شوراي اسلامي به نمايش گذاشته شد در حالي که اين تصاوير از شبکه خبر به صورت زنده پخش نشد، در فيلم منتشر شده شخصي در جمع چند نفر از نمازگران مسجدي سخنراني مي‌کرد که صداي آن نيز زياد واضح نبود ولي در  آن فيلم فرد مورد نظر خصوص ارسال پيامک و... مطالبي بيان کرد.  
 
هم چنين در عکس‌هاي منتشر شده نيز تصاوير جعفر ميلي منفرد در کنار برخي از افراد وجود داشت که با خط قرمز وزير پيشنهادي علوم مشخص شده بود.
 
در ادامه علي مطهري و مسعود پزشکيان به عنوان موافقان وزير پيشنهادي علوم تحقيقات و فناوري در جايگاه قرار گرفت و نطق ايراد کردند پزشکيان در حالي که با استناد به کلام الله مجيد رواياتي از حضرت رسول اکرم (ص) و نهج البلاغه و... نطق مي‌کرد در بين نطق وي عده‌اي از نمايندگان با تذکر و با صداي بلند مانع از ادامه نطق وي بودند.  
 
جالب آن که طبق قانون اساسي هر نماينده در اظهارنظر آزاد بوده و مي‌تواند در هر حوزه‌اي اظهارنظر کند.
 
وقتي پزشکيان پس از اتمام نطق خود از جايگاه پايين آمد تعدادي از نماينده‌ها در کنار صندلي وي جمع شده و با تندي با وي مشاجره مي‌کردند که آقايان پژمان‌فر، سالک، سليمي، بذرپاش، زارعي، زاکاني و.. از جمله اين افراد بودند.
 
تجمع اين افراد به حدي شد که علي لاريجاني از پشت تريبون به انان گفت آقايان سکوت را رعايت کنيد وي حتي اسامي افراد را برد و گفت آقاي سالک و آقاي پژمان فر لطفا در صندلي‌هاي خود مستقر شويد.  
 
واکنش به نطق پزشکان و علي مطهري هم چنان در صحن علني ادامه دارد.
خبر فوری

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ تلفات جانی این حادثه مشخص نیست