۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹

چرا وزیر اقتصاد 97 درصد رای آورد؟

‌مجلس با رأی 97 درصدی به وزیر اقتصاد ‌به نبال تحقق حماسه اقتصادی است.
کد خبر : ۱۲۸۷۹۲
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: ‌مجلس با رأی 97 درصدی به وزیر اقتصاد ‌به نبال تحقق حماسه اقتصادی است.

محمدمهدی زاهدی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار داشت: برنامه رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیران پیشنهادی به صورت مستقیم از تلویزیون پخش شد تا مردم مشاهده کنند، مجلس در رای اعتماد جدی و منطقی است و خرد جمعی را لحاظ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این دوره مجلس شورای اسلامی در کل اصولگراست، بیان کرد: مجلس در رای اعتماد به وزیران سیاسی‌کاری نکرد و منصفانه و عقلایی رفتار کرد و علاوه بر تکمیل حماسه سیاسی برای بسترسازی تحقق حماسه اقتصادی گام برداشت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی رای 97 درصدی مجلس به وزیر اقتصاد را بی‌سابقه خواند و ابراز داشت: این رای نشان می‌دهد که مجلس برای تحقق حماسه اقتصادی پشت سر دولت و همگام و همراه با دولت است.

زاهدی تصریح کرد: مجلس از مدیران استانی می‌خواهد که تدابیر لازم برای تحقق حماسه اقتصادی را داشته باشند و این امر مسئولیت مدیران  را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه وزیران حوزه سیاسی، دفاعی و دادگستری رای بالایی از مجلس دریافت کردند،‌ تصریح کرد: فقط وزیرانی که با مسائل نوجوانان و جوانان مرتبط بودند از مجلس رای نگرفتند و نمایندگان مجلس نشان دادند که در زمینه مباحث مربوط به نسل جوان حساسیت دارند و امیدواریم، رئیس جمهور در معرفی وزیران جدید این پیام مجلس را لحاظ کند.

رئیس کمیسیو‌ن آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: در مجلس هفتم وزیران بیشتری نسبت به وزیران دولت یازدهم موفق به اخذ رای نمایندگان مجلس نشدند و رای نمایندگان به وزیران روحانی نشان داد که این مجلس حامی دولت است و برای همکاری با دولت جدید تلاش می‌کند.

زاهدی از برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با چند نفر از وزیران دولت یازدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها قول‌های مساعدی را از وزیران برای توسعه استان کرمان اخذ کردیم.
منبع: فارس