۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۰

دعوت‌از‌نجار‌براي‌طرح‌عفاف‌وحجاب

کد خبر : ۱۲۹۲۶
حجت‌الاسلام محمدتقي رهبر رئيس فراكسيون روحانيون مجلس در گفت‌وگو با فارس از دعوت محمد مصطفي نجار وزير كشور به اين فراكسيون خبر داد و گفت: آقايان رادان و ساجدي‌نيا در پاسخ به اعتراضات نمايندگان روحاني مجلس درباره عدم برخورد با ناهنجاري‌هاي اجتماعي گفتند كه كميسيون شهروندي وزارت كشور موظف به تبيين و اجراي قانون حجاب و عفاف است.

وي افزود: مسئولان نيروي انتظامي از عملكرد ضعيف وزارت كشور در حوزه عفاف و حجاب انتقاد داشتند و به ما گفتند وزارت كشور در خصوص اجراي اين قانون جدي نيست و لذا ما تصميم گرفتيم از وزير كشور بخواهيم تا براي ارائه توضيح در اين خصوص در خانه ملت حاضر شود.

رئيس فراكسيون روحانيون مجلس با بيان اينكه نمايندگان مجلس پيگير اجراي قانون حجاب و عفاف هستند، در پايان از طرف نمايندگان روحاني مجلس به مسئولان اجرايي و نظارتي كشور هشدار ‌داد هيچ مسامحه‌اي در اجراي قانون حجاب و عفاف پذيرفتني نيست و هر مسئولي كه در اين خصوص كوتاهي كند، نام وي به مردم اعلام خواهد شد.

لازم به يادآوري است؛ پيش از اين فراكسيون روحانيون مجلس در نشست‌هايي با سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، عزت‌الله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما، سردار احمدرضا رادان جانشين ناجا و سردار حسين ساجدي‌نيا فرمانده پليس تهران در خصوص اجراي طرح حجاب و عفاف در كشور برگزار كرده‌اند.