۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲

حاشیه‌های اولین حضورنجفی درمیراث فرهنگی

محمدعلی‌نجفی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اولین حضورش در جمع مدیران سازمان میراث فرهنگی را مثل روز اول مدرسه برای اعلام برنامه‌ها اعلام کرد.
کد خبر : ۱۲۹۲۸۶
صراط: محمد علی نجفی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای اولین بار بعد از انتصاب صبح امروز رأس ساعت ۸:۴۵ دقیقه در محل ساختمان مرکزی این سازمان حضور یافت.

*نجفی در جمع مدیران و خبرنگاران حضور یافت و در بخشی از سخنان خود خاطرات دوران آموزش و پرورش را به یاد آورد و گفت: امروز مثل روز اول مدرسه ابتدا باید به برنامه هایمان بپردازیم.

*نجفی در بخش دیگری اعلام کرد که «قرآنی که در هیئت دولت دریافت کردم به نیت آقای ملک زاده کنار گذاشتم که امروز تقدیم ایشان می کنم.»

فیلمبرداران و عکاسان حاضر در سالن، از نجفی خواستند تا صندلی خود را بالا بیاورد که تصویر خوبی بتوانند تهیه کنند، بعد از اینکه عده ای به کمک نجفی رفتند، وی گفت: حالا پاهایم به زمین نمی رسد.

*رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری عنوان کرد: مطالعات جدی درباره سازمان میراث فرهنگی را از شنبه این هفته آغاز کردم.

*نجفی در بخش دیگری از سخنانش به سوابقی که در زمینه سیاست گذاری ها در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری داشت اشاره کرد و سپس گفت: هیچ وقت فکر نمی کردم که مسئولیت این سازمان را بر عهده بگیرم . تو نیکی می کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز. البته اینجا بیابان نیست و سازمان آبادی است.

*بعد از سخنرانی ملک زاده و نجفی از خبرنگاران خواستند که در زمان ارائه گزارش عملکرد مدیران، جلسه را ترک کنند.
منبع: فارس