۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
عجيب اما واقعي

وينگادا به پرسپوليسي‌ها بدهکار شد

نلو وينگادا و مسئولان ديوان عالي ورزش 10 هزار فرانک سوئيس به قرمزپوشان بدهکار شدند.
کد خبر : ۱۲۹۳۱۰
صراط: مصطفي شکري در خصوص آخرين وضعيت پرونده وينگادا، اظهار داشت: پس از تسويه حسابي که با وينگادا داشتيم و حساب و کتاب‌هاي انجام شده، مشخص شد که اين مربي بايد 10 هزار فرانک سوئيس بابت اينکه راي وي در ديوان عالي ورزش شکسته شده، به ما پرداخت کند.

 وي افزود: البته اين پول را فقط نبايد وينگادا بدهد و بخشي از آن را بايد خود ديوان عالي ورزش به دليل شکسته شدن راي پرونده پرداخت کند که ما کارهاي اوليه را در اين زمينه انجام داديم و انشاءالله تا چند روز آينده با تاکيد محمد رويانيان اين پول را دريافت خواهيم کرد.

وي افزود: همچنين مترجم مصطفي دنيزلي نيز در سفري به ترکيه از ما در خصوص وضعيت پرونده دنيزلي سؤالاتي کرد که ما هم به وي رسما اعلام کرده‌ايم که دو لايحه آماده اقدام در خصوص دنيزلي است. لايحه اول؛ ما نامه‌اي را به فدراسيون فوتبال ايران آماده کرده‌ايم تا به فدراسيون فوتبال ترکيه بزند و به او اعلام کند که پول ما را زودتر پرداخت کند. لايحه دوم؛ اينکه طرح شکايت‌مان براي ارسال به فيفا آماده است و فقط دو هفته ديگر با توجه به رايزني‌ها و آخرين دستور رويانيان به دنيزلي فرصت مي‌دهيم تا اين پول را پرداخت کند. اين تاريخ بعيد است که ديگر تمديد شود.
منبع: فارس