۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
حسینی:

توفیقی بااین‌حرف‌چگونه‌می‌خواهدوزارت‌کند؟

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه مجلس در رأی اعتماد به وزرای دولت یازدهم پیام مردم را عملی کرد، گفت: توفیقی که این نظام را از اساس تقلب کار می‌دانست، چگونه می‌خواهد در همین نظام مسئولیت یک وزارتخانه را بپذیرد؟
کد خبر : ۱۲۹۵۰۹
صراط: حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در خصوص برخی از اظهارنظرها مبنی بر سیاسی عمل کردن مجلس در رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی اظهار داشت: شعار حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور این بود که بنده اعتدالی هستم و نه افراطیون دوم خرداد و نه تفریطیون تفکرات رئیس جمهور سابق را قبول دارم.

وی ادامه داد: مجلس نیز برای به اعتدال رساندن کابینه دکتر روحانی به افراطیون اصلاح طلبان رأی نداد و خواسته مردم را عملی کرد. در واقع خواسته مردم این بود که افراد افراطی که در فتنه نقش داشتند و در سال‌های 78 و 88 در دانشگاه‌ها و مابقی جاها مشکل ایجاد کردند، روی کار نیایند. مجلس به وظیفه خود عمل کرد و پیام مردم را گرفت و آن را عملی کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینه فتنه خط قرمز ماست، افزود: پیام اینکه نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی علوم رأی ندادند، این بود که نمایندگان به کسانی که در فتنه نقش داشتند و سخنرانی کردند، رأی نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: فردی که به تازگی سرپرست وزارت علوم شده است در فتنه صراحتاً سخنرانی کرده و هم‌اکنون نیز نوار آن موجود است و وی در سخنرانی خود گفته "رأی یک آدم مومن کذا و کذا (موسوی) را به یک آدم هتاک، بی‌حیا، تقلب‌کار و دزد داده‌اند" و این حرف یعنی دزدی رأی.

وی یادآور شد: در حال حاضر کسی می‌خواهد در نظام مسئولیت بپذیرد که معتقد است نظام دزدی می‌کند و حالا این فرد چگونه می‌خواهد به این نظام خدمت کند؟ توفیقی این نظام را از اساس تقلب کار می‌دانست، حالا چگونه می‌خواهد در نظام مسئولیت یک وزارتخانه را بپذیرد؟ براین اساس ما به صراحت می‌گوییم که به چنین آدم‌هایی رأی نخواهیم داد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم که حجت‌الاسلام روحانی برای این 3 وزارتخانه افرادی را معرفی کند که معتدل باشد و شعار دولت را اجرایی کنند.

منبع: تسنیم
خبر فوری

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ تلفات جانی این حادثه مشخص نیست