۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹

فضلی:اصلاح‌طلب‌واصولگرابرای‌ماملاک‌نیست

وزیر کشور با بیان اینکه تاکنون اقدامی برای عزل و نصب‌ها صورت نگرفته و عجله‌ای هم برای این کار ندارم گفت: در تغییر استانداران اصلاح‌طلب و اصولگرا بودن ملاک نیست بلکه متعادل بودن و سابقه مفید داشتن ملاک است.
کد خبر : ۱۲۹۵۱۱

صراط: عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در خصوص تغییرات در وزارت کشور اظهار داشت:‌ تلاش ما این است که بر مبنای رویکرد آقای روحانی تغییری در ساختار وزارتخانه ایجاد کنیم.

وی افزود: یکی از شاخصه‌ها برای تغییرات، تقویت بخش توسعه محوری است که بر مبنای یک ارزیابی دقیق از دو هفته آینده تغییرات در ستاد وزارتخانه را آغاز خواهیم کرد.

وزیر کشور درباره عزل و نصب استانداران گفت: تاکنون اقدامی برای عزل و نصب‌ها صورت نگرفته و عجله‌ای هم برای این کار ندارم.

رحمانی‌فضلی افزود: در تغییر استانداران اصلا اصلاح‌طلب و اصولگرا بودن اصلا تاثیر ندارد بلکه متعادل بودن و سابقه مفید داشتن و برخورداری از نگاه اقتصادی ملاک است و بر مبنای شایسته‌سالاری عمل خواهیم کرد.

وزیر کشور در خصوص تقویت فرهنگ تحزب در کشور نیز، توضیح داد:‌ تلاش ما این است که در جهت قانون‌مند و شفاف‌ کردن و ضابطه‌مند کردن احزاب حرکت کنیم.

رحمانی‌فضلی افزود: واقعا نیت ما این است که احزاب حرفه‌ای در کشور قوت پیدا کنند و در برنامه‌ام نیز نوشته بودم که نشست‌های دوره‌ای با مسئولان احزاب خواهم داشت.

وی همچنین از عزم خود برای بازگشایی و فعالیت مجدد خانه احزاب ایران سخن گفت.

منبع: فارس