۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷

ازدواج موقت سوژه يك فيلم شد

فیلم سینمایی «دردسر عاشقی» به کارگردانی قربان محمدپور و تهیه‌کنندگی حسن دادخواه با مضمون کمدی مهرماه جلوی دوربین می‌رود.
کد خبر : ۱۲۹۵۵۲
صراط: «قربان محمدپور» نویسنده و کارگردان که به تازگی پروانه ساخت این فیلم از اداره کل ارزشیابی و نظارت صادر شده است  گفت: داستان فیلم درباره ازدواج موقت است و ما به این مسئله اجتماعی با نگاه طنز نزدیک شدیم . در حال حاضر فیلمنامه را بازنویسی می‌کنم و با انجام مراحل پیش تولید تلاش می‌کنیم تا فیلم را اواخر مهرماه جلوی دوربین ببریم.
 
وی درباره شخصیت‌های داستان گفت: فیلم دارای سه شخصیت اصلی (یک مرد و دو زن) است  و یک جوان 20 ساله نیز نقش کلیدی در فیلم خواهد داشت.
 
محمدپور درباره نمایش فیلم «زبان مادری» گفت: فیلم در تهران تنها یک هفته بر پرده سینماها بود اما در شهرستان‌ها نمایش آن همچنان ادامه دارد.
 
تاکنون حضور قربان محمدپور (نویسنده و کارگردان)،  حسن پویا (مدیر فیلمبرداری)، محمدصادق آذین (مدیرتولید)، حسن دادخواه (تهیه کننده) قطعی شده است.
 
قربان محمدپور نویسنده فیلمنامه‌های فیلم‌های پرفروشی چون «خروس جنگی» ، «زن‌ها فرشته‌اند» و... است او ساخت فیلم «زبان مادری» را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.
منبع: فارس