۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶

پاسخ ارشادبه نامه جامعه صنفی تهیه‌کنندگان

در پیام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد آمده است: به دنبال تقاضای اصناف قانونی شده توسط وزارت ارشاد و جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران برای دیدار با وزیر، وقت ملاقاتی در هفته آینده گنجانده شده است.
کد خبر : ۱۲۹۶۶۳
صراط: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در خصوص بیانیه جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران مبنی بر عدم شرکت این گروه در مراسم معرفه علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی متنی به این شرح منتشر کرد:

به دنبال انتشار اطلاعیه اصناف قانونی شده توسط وزارت ارشاد و جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران در خصوص عدم حضور اعضای این تشکل صنفی در مراسم دیدار صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر، به اطلاع می‌رساند:

دیدار با تمامی تشکل‌های صنفی، انجمن‌ها و نهادهای فعال و تاثیرگذار در تحولات حوزه فرهنگ و هنر(سینما، مطبوعات، هنرهای تجسمی، تئاترو...) و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان، اولویت برنامه‌های مقام عالی وزارت می‌باشد و ایشان در این خصوص بسیار مصمم و جدی بوده و هیچ عاملی نمی‌تواند ایشان را در تحقق این مهم متوقف نماید.

بر همین اساس به دنبال تقاضای اصناف قانونی شده توسط وزارت ارشاد و جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران برای دیدار با وزیر محترم، وقت ملاقاتی در هفته آینده برای بررسی و حل مشکلات آنان در تقویم کاری ایشان گنجانده شده است. طبیعی است که اختصاص زمان برای این دیدار در اولین هفته کاری با توجه به حجم بالای تقاضاها و فشردگی برنامه‌های ایشان ممکن نبود.

بدیهی است تحقق عدالت فرهنگی و دستیابی به اقتدارو استقلال مورد نظر مقام معظم رهبری جز با همیاری، همدلی، وحدت و همراهی همه فرهنگ دوستان، فرهیختگان، علاقه مندان و صاحبان فکر و اندیشه میسر نمی­گردد.
منبع: تسنیم