۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱

لاریجانی: مشکلات زاینده رود راه حل دارد

رئیس مجلس گفت: مشکلات زاینده‌رود راه حل دارد که امیدوارم در دولت جدید از راه حل‌های استانی و ملی برای حل آن استفاده شود.
کد خبر : ۱۲۹۶۷۷
صراط: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه اصفهان در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف و برنامه‌هایش به این استان گفت: با مجموعه شرایطی که در استان اصفهان وجود دارد که استاندار هم در بدو ورود به آن اشاره کرد، خوب است که در مورد مشکلات این شهر راه‌حلی اندیشیده شود. 

وی در ادامه افزود: شنیدن حرف‌های مدیران استانی و اینکه چه مسائلی باید در اولویت دولت جدید قرار گیرد، از مهمترین برنامه‌های امروز است. 

لاریجانی تاکید کرد: طرح بزرگی که برای میدان امام علی(ع) این شهر شهرداری و شورای شهر استان اصفهان انجام داده‌‌‌اند، طرح خوبی است که امروز قصد داریم آن را  افتتاح کنیم. البته بنده برای افتتاح فاز اول آن به این شهر آمده بودم. 

وی در ادامه اظهار داشت: فاز دوم میدان امام علی(ع) شهر اصفهان امروز افتتاح می‌شود که از نظر حل معضلات ترافیکی شهر و مشکلات اجتماعی آن اهمیت بسزایی دارد.

لاریجانی ادامه داد: البته در اطراف این میدان آثار تاریخی مربوط به دوره سلجوقیان وجود دارد که آثار برجسته‌ای است و احیای آن اقدام فرهنگی فاخری محسوب می‌شود. 

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده علاقه‌مند بودم که از نزدیک کار دست اندرکاران این استان را ببینم. البته امروز ملاقات‌هایی نیز خواهم داشت. 

لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به این سوال که آیا شما برنامه‌ای برای حل مشکل رودخانه زاینده‌رود دارید یا خیر، گفت: البته از مدت‌ها قبل نمایندگان استان اصفهان در مجلس پیگیر این موضوع بودند و جلساتی هم در دولت قبل با وزیر مربوطه داشتیم.

وی اضافه کرد: زاینده‌رود پیچیدگی‌هایی برای حل موضوع دارد. مشکلات زاینده‌رود راه حل دارد که امیدوارم در دولت جدید از راه حل‌های استانی و ملی برای حل آن استفاده شود.

منبع: تسنیم