۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶

پست جدی برای جلیلی

حسین زوارزاده: دبیر شورای چهارم شهر مشهد از گزینه‌های جدی پست ریاست شهرداری مشهد در نشستی خبری با خبرنگاران خبر داد.
کد خبر : ۱۲۹۶۷۹
صراط: سید کمال سروی‌ها ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران از سعید جلیلی، علی نیکزاد، مهندس بختیاری، فتاح، سعید قاسمی، امان‌پور، مرتضی تمدن، وکیلی و محمد جواد محمدی‌زاده به عنوان گزینه‌های ملی جهت تصدی پست ریاست شهرداری مشهد یاد کرد و افزود: همچنین مهدی برادران، مهدی خجسته، رئیسیئون و خلیل کاظمی از اعضای فعلی شهرداری مشهد به عنوان گزینه‌های بومی مطرح شده ‌اند.
وی افزود: معیارهای تعهد، ارزش، تخصص، مدیریت، فرد و شخصیت با نگاهی کارشناسانه به عنوان معیارهای اصلی انتخاب شهردار در نظر گرفته شده و فرد منتخب باید دارای این موارد باشد.
سروی‌ها تصریح کرد: تیم شش نفره شامل آقایان اخلاقی، عامری، جهانبخش، انتظاری هروی به همراه بنده جهت مذاکره با مصداق‌های کشوری و بومی در نظر گرفته شده که تا کنون جلسات زیادی با گزینه‌های فوق داشته ایم.
وی خاطر نشان کرد: شنبه ساعت 10 و 30 دقیقه در دفتر سعید جلیلی ، ساعت 12 و 30 دقیقه با دکتر بختیاری و ساعت 16 با علی نیکزاد در تهران دیدار و مذاکره خواهیم داشت.
وی یادآور شد: تا روز 12 شهریور شورای شهر مشهد دارای دبیر خواهد بود و بعد از معرفی شهردار انتخابات جهت تعیین ریاست شورا انحام می‌شود.
سروی‌ها افزود: جهت انتخاب شهردار با نمایندگان مجلس، استاندار و معاونین فعلی شهرداری مذاکرات مثبتی داشته ایم که مشاوره‌های خوبی صورت گرفته است.
وی در پایان گفت: شورای شهر وشهرداری به هیچ عنوان سیاسی نیست، بلکه مجموعه ای خدماتی است که باید به مردم خدمات ارائه کند.