۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹

گلایه علی دایی از گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به ایتکه تیمش به دور از حواشی در بازی با نفت تهران حاضر می‌شود و دنبال پیروزی است. او همچنین می‌گوید: از تیکه انداختن‌ها و کنایه زدن‌های گل‌محمدی ناراحتم، مردم می‌دانند من خودم استاد این کار هستم ولی بهتر است درباره تیم خود صحبت کنیم.
کد خبر : ۱۲۹۶۹۴
صراط: علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل نفت تهران که بعد از ظهر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: این حق طبیعی تیم نفت است که در زمین خودش بازی کند. همه تیم‌ها باید در لیگ شرایط یکسان داشته باشند ولی ما برای این که در بالای جدول باشیم باید در همه جای ایران برنده بشویم. نفت بالاتر از ما است و این موضوع را در نظر می‌گیریم. آنها کادر فنی خوبی دارند ولی امیدواریم این 3 امتیاز را که ارزش 6 امتیاز دارد را کسب کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص وضعیت مصدومان این تیم خاطرنشان کرد: در این بازی از کفشگری به خاطر محرومیت نمی‌توانیم. استفاده کنیم و چند بازیکن مصدوم داریم. وضعیت صادقیان، حسینی، و یکی دو نفر دیگر نامشخص است که باید ببینیم پزشکان در این باره چه تصمیمی می‌گیرند. بهر صورت در تمرین عصر امروز همه چیز در این باره مشخص خواهد شد.

وی درباره عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس عنوان کرد: ما خوشبختانه در کارهای دفاعی خوب کار کرده‌ایم که این به کل تیم باز می‌گردد. وقتی گل می‌زنیم هم کل تیم گل می‌زند. با توجه به داشته‌های‌ خودمان تا این‌جای کار خوب بوده‌ایم. به نظرم در کارهای هجومی هم می‌توانیم خوب باشیم.

دایی همچنین در خصوص تعطیلات آتی لیگ برتر توضیح داد: این برنامه‌ریزی لیگ است و ما برنامه‌های خوبی را تدارک دیده‌ایم. از این زمان هم استفاده خواهیم کرد. بهرحال این شرایط همه تیم‌ها است و ما غیر از پذیرفتن آن کار دیگری را نمی‌توانیم انجام دهیم.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره پیوستن چند بازیکن جوان این تیم به لیگ پرتغال خاطرنشان کرد: اگر این بچه‌ها یک محیط حرفه‌ای را تجربه کنند برای پیشرفت‌شان خیلی خوب است. امیدوارم که بتوانند به لیگ یک پرتغال بروند چرا که به آنها خیلی کمک خواهد کرد.

وی همچنین درباره رویارویی با یحیی گل‌محمدی و حواشی روزهای اخیر گفت: مطمئن هستم که برخی مسایل روی کار ما تاثیری ندارد. یحیی دوست من است که سال گذشته هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده داشت. باید بگویم که از برخی حرف‌های وی ناراحت هستم. او بعضی اوقات درباره پرسپولیس حرف می‌زند و با کنایه هم صحبت می‌کند. اگر قرار بر این است که من خودم استاد متلک انداختن هستم ولی باید یاد بگیریم درباره تیم‌های دیگر حرف نزنیم. ما به دور از حاشیه در این بازی حاضر می‌شویم و به دنبال برد خواهیم بود.

علی دایی در ادامه در خصوص دریافت جایزه صلح اظهار داشت: من از چند وقت پیش با مجموعه موسسه سفیران صلح در ارتباطم. آنها در ایران در چند بخش مهم از جمله مبارزه با ایدز، اعتیاد، فقر و ... فعالیت می‌کنند که من به عنوان عضوی از این جامعه در این بخش‌ها با آنها همکارم. قطعاً حضور این موسسات می‌تواند به آرامش و پاکسازی جامعه کمک بیشتری کند.

وی ادامه داد: صلح همیشه به معنای مخالف جنگ نیست، همه مسایلی که به آرامش و سلامت جامعه کمک می‌کند به صلح مربوط می‌‎شود. این یک موسسه بین‌المللی است و همان طور که خیلی از بزرگان هنر، ورزش و کشور به آن آمده یا برایش پیام داده‌اند نشان از جایگاهش دارد. من خیلی وقت است با آنها همکاری می‌کنم و وظیفه خودم می‌دانم به عنوان یک شهروند هر کاری از دستم بر می‌آید انجام داده تا معضلات جامعه را کاهش دهم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت خلعتبری هم اظهار داشت: تا الان به عنوان سرمربی چیزی در مورد قطعی شدن حضور خلعتبری در پرسپولیس به من گفته نشده. خوشبختانه یا متاسفانه روزنامه‌ها پیگیر این مسایل هستند و از 10 روز قبل خبرهای مربوط به آن را منتشر می‌کنند. تا وقتی که مدیرعامل باشگاه نگوید من باور نمی‌کنم خلعتبری به پرسپولیس آمده است.

وی افزود: خلعتبری بازیکن بزرگی است که هر مربی به وجودش نیاز دارد اما تا موقعی که نیاید نمی‌توانیم در خصوص آن اظهار نظر کنیم. مردم هم تا زمانی که باشگاه رسماً اعلام نکرده این موضوع را قطعی ندانند.

دایی همچنین با تسلیت به خانواده مرحوم دربندی، درخواست برای دستگیری مجرمان یا قاتلان و همچنین تسلیت به مناسبت سالروز زلزله ورزقان در خصوص استفاده از امید عالیشاه در ترکیب پرسپولیس، گفت: تصمیمات فنی را من می‌گیرم و قطعاً آرام آرام بازیکنان به ترکیب تیم اضافه خواهند شد.

وی در این خصوص تصریح کرد: نفراتی همچون عالیشاه و بازیکنان جوان تیم باید به فکر انجام کارهای خود باشند. باشگاه پرسپولیس با همه تیم ها فرق می‌کند و بازیکن جوان برای اینکه در ترکیب اصلی قرار گیرد باید از لحاظ جسمی، فنی و روحی و روانی خود را به سطح بالایی برساند.

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان بار دیگر گفت: ما در فوتبال با آدم‌ها سر و کار داریم و فوتبال ایران بر خلاف اسمش که لیگ حرفه‌ای است امکانات لازم را ندارد و همه شهرها با کمبود امکانات روبرو هستند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
هوادار
|
-
|
۱۱:۰۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
آقای دایی باید بجای گلایه از این و آن و بهانه تراشی های خنده دار! باید به فکر آبروی بربادرفته ی پرسپولیس و هوادارانش باشد...