۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۰

تکرار سوپرجام فوتبال ایتالیا

کد خبر : ۱۳۰۷۶۱
در یکی از حساس ترین بازیهای هفته دوم سری A یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود از لاتزیو پذیرایی می کند؛ دیداری که چند روز پیش در سوپر جام ایتالیا هم برگزار شد و با شکست تحقی آمیز لاتزیو همراه شد.

هفته دوم رقابتهای سری A با انجام دو دیدار آغاز می شود. یوونتوس قهرمان دو فصل اخیر این رقابتها در حساس ترین بازی این هفته در ورزشگاه خانگی خود از لاتزیو پذیرایی می کند.

شاگردان کونته در این فصل چند تغییر داشته اند. کارلوس توس، یورنته و اوگبونا بازیکنانی هستند که در فصل جابجایی به بیانکونریها اضافه شده اند.

یوونتوس در دیدار نخست خود کار سختی برابر میزبانش سامپدوریا پیش رو داشت. شاگردان کونته در هوای بارانی ورزشگاه لویجی فراریس با تک گل کارلوس توس مهاجم جدید خود به پیروزی رسیدند و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوردند تا فصل را با پیروزی آغاز کنند.

از طرف دیگر لاتزیو هم در دیدار نخست خود به پیروزی رسید و موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه دو بر یک از سد اودینزه بگذرد.

دو تیم یوونتوس و لاتزیو چند روز پیش در سوپر جام ایتالیا برابر هم صف آرایی کردند که در آن دیدار شاگردان کونته حریف خود را تحقیر کردند و موفق شدند با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسند و جام قهرمانی را بالای سر برند.

سایر دیدار این هفته یکشنبه برگزار می شوند.

در یکی از حساس ترین بازیها میلان در نخستین بازی خود در سن سیرو در فصل جدید، از کالیاری پذیرایی می کند. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری فصل جدید را بد شروع کردند و با نتیجه دو بر یک برابر هلاس ورونا تن به شکست داد بنابراین برای عقب نماندن از مدعیان باید در دیدار برابر کالیاری به پیروزی برسند اما کالیاری در دیدار نخست خود خوب کار کرد و موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد آتلانتا بگذرد تا فصل را با پیروزی آغاز کند.

در دیگر دیدار حساس هم اینتر در خانه کاتانیا به مصاف این تیم می رود. شاگردان ماتزاری بر خلاف حریف سنتی خود میلان فصل را با پیروزی آغاز کردند و موفق شدند در ورزشگاه جوزپه مه آتسا با دو گل ناگاتومو و پالاسیو به پیروزی برسند.

دیگر دیدارها

رم – ورونا

آتلانتا-تورینو

بولونیا-سامپدوریا

اودینزه-پارما

جنوا-فیورنتینا

ساسولو-لیورنو