۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹

منافقین به اشرف حمله کردند؟

در جریان حمله صبح امروز به پادگان اشرف در استان دیاله شرق بغداد 19 تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.
کد خبر : ۱۳۰۹۴۵
صراط: در این حمله که بنا بر ادعای این گروهک از سوی ارتش عراق و نیروهای واکنش سریع (سوات) انجام شده است، تاکنون 19 تن کشته و ده‌ها تن زخمی شدند که حال برخی از آنها خطرناک توصیف شده است.

بنا بر اعلام این گروهک زخمی‌های این حادثه به محل ناشناخته‌ای منتقل شده‌اند.

در همین حال منابع امنیتی عراق با تاکید بر بروز برخی درگیری‌ها و انفجارها در داخل پادگان اشرف، هرگونه اقدام دولت عراق در حمله نظامی به این پادگان را تکذیب کردند.

یک منبع امنیتی در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه گفت: اطلاعات اولیه حاکی از بروز اختلافات داخلی در میان عناصر گروهک تروریستی منافقین است که موجب کشته شدن تعدادی از عناصر آن شده است اما تحقیقات در این زمینه هنوز در حال انجام است.

یک منبع دیگر نیز بیان کرد که تعدادی از عناصر گروهک منافقین با نیروهای ارتش که مسوول حمایت از پادگان اشرف بودند، درگیر شدند که طی آن

دو تن از نیروهای ارتش کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

این منبع هم‌چنین تاکید کرد که پادگان اشرف از بیرون مورد هیچ گونه حمله‌ای قرار نگرفته است اما به نظر می‌رسد که بشکه‌هایی از مواد سوختی در داخل پادگان منفجر شده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

  این حمله در حالی است که پیش از این نیز سرکردگان گروهک منافقین اقداماتی را به منظور مظلوم‌نمایی و تلاش برای ادامه حضور در اشرف انجام داده‌اند.

منبع: ایسنا