۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۲

شانس این گزینه‌ها برای ریاست شورا و شهرداری بیشتر است

عضو منتخب شورای دوره چهارم شهر تهران با اشاره به اینکه چمران نسبت به مسجد جامعی وضعیت بهتری برای ریاست شورا دارد، گفت: قالیباف در هر نهادی که بوده تحول ایجاده کرده و فرد موفقی بوده است؛ عقل سلیم می‌گوید این فرد را حفظ کنیم.
کد خبر : ۱۳۱۰۴۰
محسن پیرهادی به گزینه‌‌های انتخاب ریاست شورای شهر اشاره کرد و اظهار داشت: برای ریاست شورای شهر مهدی چمران و احمد مسجدجامعی رقابت دارند که هر دو نفر آنها گزینه‌های مناسبی هستند اما فکر می‌کنم چمران از وضعیت بهتری برخوردار است.

وی ادامه داد: موضوعاتی که در شورای شهر مطرح می‌شود از جنس خدماتی و اجتماعی است نه سیاسی، اگر در حال حاضر حاشیه‌ای هم وجود دارد به دلیل فضای انتخاب هیئت رئیسه شورا و شهردار است که با انجام انتخاب‌ها، فضا به سمت آرامش، کار تخصصی و کارشناسی سوق پیدا می‌کند.

عضو منتخب شورای دوره چهارم شهر تهران تصریح کرد: چمران و مسجد جامعی هر یک توانمندی‌های قابل توجهی دارند ولی فکر می‌کنم در این مقطع نیز چمران به عنوان رئیس شورا انتخاب شود.

وی درباره قالیباف، گزینه جدی انتخاب شهردار نیز اظهار داشت: قالیباف به واسطه تجربه 8 ساله خود در شهرداری تهران تولید دانش داشته و به توانمندی‌هایی دست یافته که این ویژگی‌ها می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های شهر شود و دیگر بحث آزمون و خطا به وجود نیاید.

پیرهادی با اشاره به اینکه قالیباف شخصیت فعالی دارد، گفت: وی اهل حاشیه نیست و فرد بسیار فعالی است. وقتی چنین شخص توانمندی وجود دارد حیف است که آن را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: قالیباف در هر نهاد دیگری که فعال بوده تحول ایجاده کرده و فرد موفقی بوده است بنابراین عقل سلیم می‌گوید چنین آدمی را حفظ کنیم.
منبع: تسنیم