۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
بعد از لو رفتن سناریوی اصلاح طلبان انجام می شود

دیدار آیت الله هاشمی با شیبانی در آستانه انتخاب شهردار

برآوردها از میزان آرای هاشمی پسر در شورا و عدم کفاف آن برای فرستادن محسن هاشمی به بهشت، باعث شده است تا خود هاشمی بزرگ دست به کار و این بار دست به دامن عضو پرسابقه شورا شود.
کد خبر : ۱۳۱۶۹۹
"گروه سیاسی صراط" - اخبار رسیده به صراط حکایت از آن دارد که اکبر هاشمی رفسنجانی شخصا به دیدار عباس شیبانی خواهد رفت.

به گزارش گروه سیاسی صراط، دیدار هاشمی با این عضو شورای شهر تهران در حالی انجام می گیرد که در جلسه آینده این شورا، تکلیف انتخاب شهردار پایتخت مشخص خواهد شد.

در حال حاضر قالی باف و محسن هاشمی نامزدهای تصدی شهرداری تهران به شمار می روند و رقابت نزدیکی بین آنها در جریان است.

عباس شیبانی از جمله اصولگرایان موافق تداوم شهرداری قالی باف در شورای شهر است.

در روزهای اخیر اطرافیان محسن هاشمی تلاش گسترده ای را برای جلب نظر اعضای مستقل شورای شهر و نیز تعدادی از اصولگرایان این شورا آغاز کرده اند.

به نظر می رسد تحلیل این افراد از میزان آرای هاشمی پسر در شورا و عدم کفاف آن برای فرستادن محسن هاشمی به بهشت، باعث شده است تا خود هاشمی بزرگ دست به کار و این بار دست به دامن عضو پرسابقه شورا شود.

هرچند گفته می شود این دیدار صرفا به منزله احوالپرسی آیت الله هاشمی رفسنجانی از عباس شیبانی صورت خواهد گرفت اما مشخص نیست چرا پیش از این رئیس مجمع تشخیص مصلحت برای این هدف اقدام نکرده بود؟

در صورت برگزاری دیدار هاشمی و شیبانی پیش بینی می شود وی شخصا از پیرترین عضور شورای شهر تهران درخواست کند تا رای خود را به نفع فرزندش در گلدان بیاندازد .
پیش از این و در جریان رای گیری برای انتخاب اعضای هیات رییسه شورای شهر، اعضای اصلاح طلب شورا، سناریوی دقیقی برای ایجاد اختلاف میان اصولگرایان طراحی و اجرا کرده بودند اما با رو شدن دست آنها و عدم همکاری تعدادی از اعضا با آنها، به نظر می رسد برای انتخاب شهردار موردنظر خود راهکارهای دیگری را امتحان می کنند.

نظرات بینندگان
امید 17ساله
|
Canada
|
۱۴:۴۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
۱۷۹
۵۳
توهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
۸۸
۵۱۲
مشکل محسن هاشمی رد صلاحیت است و مشارکت در فتنه 88 ونه کمی رای چون بالاخره آدمهای نان به نرخ روز خور همه جا هستند که رای بدهند !