۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸

یک خبر جدید از وزارت آموزش و پرورش

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر تشکیل کمیته سه جانبه‌ای از آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش وپرورش، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان گفت: این کمیته نحوه به جذب نیرو و آموزش آنها می‌پردازد.
کد خبر : ۱۳۱۸۸۳
صراط: علی اصغر فانی صبح امروز با حضور در جمع  اعضای هیئت رئیسه دانشگاه  تربیت دبیر شهید رجایی  در دفتر جلسات وزیر با ابراز خرسندی از ارائه گزارشی که توسط  رئیس این دانشگاه  ارائه شد، گفت: با استماع این گزارش،  فضاهای  جدیدی در ذهن بنده باز شد و انجام فعالیت‌های پژوهشی در این دانشگاه موجب  خوشحالی اینجانب شد گرچه کار اصلی دانشگاه،آموزش است.

وی افزود: این دانشگاه باید به تربیت معلمانی بپردازد که بتوانند در کلاس های درس پاسخگوی دانش آموزان باشند، بنابراین لازم است همپای فعالیت های پژوهشی، مباحث  آموزشی در دانشگاه دنبال شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر تشکیل کمیته سه جانبه‌ای از آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش وپرورش، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: این کمیته باید با پرداختن  به مباحث محتوایی، نحوه جذب نیرو و آموزش آن ها علاوه بر فعالیت های جانبی دانشگاه های دیگر و بازنگری  مستمر  در حوزه فعالیت‌های دانشگاه، خروجی‌های ممتازتری به جامعه تحویل دهد.

وی با تاکید بر بحث صلاحیت‌های حرفه‌ای فارغ التحصیلان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ادامه داد: با فعال کردن هیات امنای این دانشگاه و مساعدت بدنه آموزش وپرورش باید خلاءهای  دانشگاه در کوتاه مدت  برطرف شود.

فانی  تاکید کرد: مدیریت خوابگاه ها امری بسیار حساس است، زیرا کاراصلی فرهنگی در این قسمت انجام می گیرد، بنابراین عنایت بیشتری در این بخش مورد نیاز است .

منبع: تسنیم
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم