۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳
بهنام تشکر:

استقلالی‌ام اما پرسپولیسی‌ها بیشترند!

مراسم اختتامیه سومین مسابقه طنز رادیویی جوان با حضور محمدحسین صوفی (معاون صدا)، بهنام احمدپور مدیر شبکه رادیو جوان و هنرمندانی از جمله رضا رویگری، بهنام تشکر، امیرمهدی ژوله از نویسندگان شب‌های برره و مرد دو هزار چهره و همچنین بزرگمهر حسین‌پور روزنامه‌نگار و نویسنده «من گوساله‌ام»، «ساندویچ» و ...، عصر امروز 16 شهریور در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.
کد خبر : ۱۳۱۹۳۹
صراط: این مراسم همچنین با حضور مخاطبان رادیوجوان و جمع کثیری از شرکت‌کنندگان سومین مسابقه طنز جوان برگزار شد که در آن بهنام تشکر، بزرگمهر حسین‌پور و امیرمهدی ژوله به عنوان داوران این مسابقه انتخاب شدند و در مورد آثاری که از میان هزار و 473 نفر فرستاده شده بودند، داوری کردند.

بر اساس این گزارش، برنامه «توپ» رادیو جوان که هشت سال است به روی آنتن می‌رود، میزبان این مسابقه بود و شرکت‌کنندگان در آن اثرات خود را در قالب گزارش، اجرای نمایش طنز، نمایشنامه رادیویی و شعر ارائه دادند. از میان این آثار، بشیر اسماعیلی به عنوان نفر سوم، وصال روزبهی نفر دوم و فریبا زمانی به عنوان نفر اول برگزیده شدند.

برنامه «توپ» رادیو جوان که به مسائل ورزشی می‌پردازد، حاشیه‌هایی داشت، از جمله اینکه به بازی استقلال و پرسپولیس که در روز گذشته برگزار شد، اشاره کردند و مجری برنامه نیز به این نکته اشاره کرد که بازی نچسب بود. وی در عین حال گفت: بگذریم؛ به هرحال ممکن است به هر دو تیم بربخورد.

بهنام تشکر نیز در این مراسم با اعلام اینکه طرفدار تیم استقلال است، گفت: به هرحال قبول دارم که پرسپولیسی‌ها بیشترند.

وی همچنین در ادامه صحبت‌هایش با جمله‌ای شوخ‌طبعانه افزود: مدتی پیش برایم پیامکی آمده بود که به خیال خودم فکر کردم برایم شارژ تلفنی آمده است اما وقتی به آن دقت کردم، دیدم که رده‌بندی پرسپولیس در فیفا را اعلام کرده‌اند.

منبع: ایسنا