۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵

حزبی که به تنگ آمد!

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه راستگو برای رای به کاندیدای اصولگرایان در انتخاب شهردار باید پاسخگو باشد، گفت: طبعا وی در تصمیم گیری جمعی باید از برنامه و کاندیدای اصلاح طلبان حمایت می کرد و تعلق خاطر خودش را به برنامه های اصلاح طلبان نشان می داد.
کد خبر : ۱۳۲۳۰۲

صراط: مجید محتشمی سخنگوی جبهه اصلاح طلبان و دبیر کل حزب آزادی در باره رای دیروز عضو اصلاح طلب شورای شهر به قالیباف گفت: هر فردی یک تعلق خاطر فردی و یک تعلق خاطر جمعی دارد که در حوزه سیاسی افراد را مشخص می کند، راستگو  به طور طبیعی و حزبی متعلق به حزب اصلاح طلبان بوده و در مواقع مختلف تصمیم گیری جمعی، باید از برنامه و کاندیدای خود حمایت می کرد.

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه راستگو برای این کار خود باید در حزب کار پاسخگوی رفتارش باشد، افزود: طبعا وی در تصمیم گیری جمعی باید از برنامه و کاندیدای اصلاح طلبان حمایت می کرد .

 وی تاکید کرد: منش حزبی ایجاب می کند افرادی که در لیست های انتخاباتی و به صورت حزبی حضور دارند و به عبارتی در یک اجتماع بزرگتر اصولگرایی یا اصلاح طلبی قرار دارند از برنامه ها و افراد حزبی خود حمایت کنند.

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان با بیان اینکه همین ایراد در مجلس هم دیده می شود و در مجلس نهم کسانی مانند زنگنه و نعمت‌زاده رای می آورند و افراد دیگری رای نمی آورند،گفت: نقص کارکردهای حزبی و جبهه ای این است که افراد پایبند به جبهه و فکر خودشان نبوده و تابع خرد جمعی شان حرکت نمی کنند.

منبع: مهر