۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲

تکلیف راستگو را چه کسی معلوم می‌کند؟

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در نظام اداری کشور ما نمایندگان با هر تفکری که دارند ، ملزم به رعایت تفکرات حزبی نیستند چرا که انتخابات ما حزبی نیست حتی پارلمان ما نیز حزبی نیست و احزاب در پارلمان کرسی ندارند.
کد خبر : ۱۳۲۳۱۹

صراط:  علی اصغر احمدی رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص انتقادات مطرح شده علیه اقدام الهه راستگو عضو حزب اسلامی کار از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در انتخابات شهرداری تهران گفت: درباره شخص خانم راستگو صحبت نمی کنم اما به طور کلی در نظام اداری کشور ما نمایندگان با هر تفکری که دارند ملزم  به رعایت تفکرات حزبی نیستند چرا که انتخابات ما حزبی نیست حتی پارلمان ما نیز حزبی نیست و احزاب در پارلمان کرسی ندارند.

دبیر کل حزب همبستگی ادامه داد: کسی که با حمایت و بینش و تفکر خاصی وارد مجلس می شود معنی اش این نیست که الزامی باشد که برای هر تصمیمی از حزبش اجازه بگیرد و یا ازحزبش پیروی کند، به طور طبیعی برداشت و توقع همه این است که کسی که ادعای همراهی با تفکری را می کند با آن همراهی کند اما نظام انتخابات ما نظام حزبی نیست.

وی در خصوص واکنش احتمالی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به اقدام حزب کار که عضو آن در انتخاب شهردار به کاندیدای اصولگرایان رای داده است، گفت: شورای هماهنگی در ارتباط هاهنگی بین احزاب و نیروهای اصلاح طلب است، در واقع شورای هماهنگی هستیم ، حزب کار در خصوص عملکرد افراد حزب ،خودش مسئول هست و به شورای هماهنگی اصلاحات ارتباطی ندارد.

به گزارش مهر روز گذشته در جلسه انتخاب شهردار تهران، برخی رسانه ها اعلام کردند الهه راستگو عضو اصلاح طلب شورای شهر به محمد باقر قالیباف کاندیدای اصولگرایان در انتخابات تعیین شهردار رای داده است. 

منبع: مهر