۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱

نظرسردبیریک روزنامه‌درباره انتخاب‌انتظامی

سردبیر روزنامه «رسالت» گفت: به اعتقاد من انتصاب انتظامی، یکی از انتخاب‌های مقبول علی جنتی است. امیدوارم شاهد بازگشت جماعتی که در دوره اصلاحات قلم می‌زدند و اکنون در BBC، صدای امریکا و... در حال فعالیت‌ هستند، به عرصه رسانه نباشیم.
کد خبر : ۱۳۲۵۱۵

صراط:  محمدکاظم انبارلویی، سردبیر روزنامه «رسالت» درباره انتصاب حسین انتظامی به عنوان معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، گفت: بیش از 20 سال است که انتظامی را می‌شناسم، او در چند دوره نماینده مطبوعات در هیئت نظارت بوده است و به اعتقاد من یکی از انتخاب‌های مقبول علی جنتی است.

وی تصریح کرد: او در میان خانواده مطبوعات سال‌ها حضور داشته است و از اعتبار صنفی و حرفه‌ای بالایی برخوردار است، انتظامی خود یک عنصر مطبوعاتی است که همواره در سمت‌های مهم و متفاوتی مدیر بوده است.

سردبیر روزنامه رسالت درباره اولویت‌های معاونت مطبوعاتی جدید، اظهار داشت: مطبوعات همیشه فراز و فرودهای بسیاری داشته‌اند، اما یکی از مسائل بسیار تأسف‌بار، افرادی بودند که در دوره اصلاحات قلم می‌زدند و اکنون در BBC، صدای امریکا و... در حال فعالیت‌ هستند، این اقدام آن‌ها نشان می‌دهد که در زمان حضورشان در ایران هم برای ملت قلم نزده‌اند و خاستگاهی مغایر ملت ایران داشته‌اند. امیدوارم در این دوره شاهد بازگشت این جماعت نباشیم.

امروز 19 مرداد، حسین انتظامی طی حکمی از سوی علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌ عنوان معاون مطبوعاتی این وزارتخانه منصوب شد.

منبع: تسنیم