۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹

بازیگر مشهور هالیوود نگران چیست؟! +تصاویر

بازیگر استرالیایی و نقش اول فیلم دایانا که درباره عروس درگذشته خانواده سلطنتی بریتانیا ساخته شده از نگرانی های خود درباره پذیرش این نقش خبر داد.
کد خبر : ۱۳۲۶۱۹
طرف شدن با خاندان سلطنتی بریتانیا کار سختی است و هر کس از عهده آن برنمی آید هر چند از موقعیت بالای اجتماعی هم برخوردار باشد.

 مرگ مشکوک یک عروس می تواند پیامی باشد به کسانی که بخواهند به پروپای این خاندان بپیچند، عروسی که می توانست محبوب باشد حالا در گوشه قبرستان آرمیده است. او در تصادفی مشکوک جان سپرد تا خاندان سلطنتی را با یک چالش بزرگ مواجه سازد. حالا نگرانی از تکرار چنین حادثه ای مثل خوره به جان نائومی واتس بازیگر استرالیایی فیلم دایانا افتاده است.

به گزارش شبکه صدای آمریکا، شب گذشته فیلم دایانا در لندن اکران ویژه شد.

 

 

نائومی واتس بازیگر استرالیایی و نقش اول فیلم دایانا که درباره عروس درگذشته خانواده سلطنتی بریتانیا ساخته شده از نگرانی های خود درباره پذیرش این نقش خبر داد.

وی در مراسم فرش قرمز این فیلم حضور یافت. او که پیشتر همه به دفعات نگرانی خود را برای حضور در این نقش بر زبان آورده بود بار دیگر بر روی آن تاکید کرد.

نایومی با اشاره به این موضوع گفت: از ابتدا هم برای بازی در این نقش تردید داشتم اما حالا دیگه فیلم تمام شده و نمی دانم خانواده سلطنتی فیلم را ببینند یا نه اما امیدوارم احساس نکنند که در فیلم به آنها بی احترامی شده است.

 

 

گفتنی است دایانا همسر اول چارلز، شاهزاده ولز، بزرگترین فرزند و ولیعهد ملکه الیزابت دوم بود. وی طی یک تصادف مشکوک در ۳۱ اوت ۱۹۹۷ در فرانسه کشته شد.

همه ساله از سوی مخالفان دربار سلطنتی، سالگرد مرگ وی زنده نگه داشته می شود و شایعات فراوانی هم درباره آن منتشر می شود. طی روزهای اخیر که سالگرد درگذشت وی بود هم اخباری منتشر شد که نشان می داد تک تیراندازان ارتش بریتانیا در قتل وی دست داشته اند.

اکران فیلم دایانا هم تقریبا همزمان شده با سالگرد این مرگ مشکوک و نگرانی های نائومی واتس هم می تواند ناشی از این اتفاق وحشت آفرین باشد.

شبکه یورونیوز هم در گزارشی در این خصوص گزارش داد: این فیلم که بلافاصله از سوی منتقدان مورد حمله قرار گرفته، بیشتر به رابطه دایانا با حسنات خان، پزشک پاکستانی پرداخته است. برخی کتابها در مورد زندگی پرنسس دایانا، رابطه او با دودی الفاید را بهانه ای برای برانگیختن حسادت حسنات خان می دانند.

منبع: جام نیوز