۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۶

واکنش ایران به نام مجعول لیگ امارات

در کارگروه مشترک با اتحادیه باشگاه‌ها و وزارت امورخارجه نامه‌‌ای رسمی از سوی فدراسیون فوتبال برای ارسال به فیفا تهیه شد تا به نام مجعول لیگ امارات اعتراض رسمی شود.
کد خبر : ۱۳۲۷۹۷
صراط: عزیزالله محمدی رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال  اظهار داشت:‌ روز گذشته جلسه‌ای با حضور علی کفاشیان، مهدی تاج، آیت‌اللهی، من، براتی عضو کمیته حقوقی اتحادیه باشگاه‌ها، کسرایی مدیر روابط بین‌الملل سازمان لیگ و هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین و مقررات و آیین‌‌نامه سازمان لیگ و نماینده وزارت امور خارجه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد نامه‌ای رسمی از سوی فدراسیون تهیه شود تا آن را به فیفا ارسال کنیم و به نام جعلی لیگ فوتبال امارات به طور رسمی و حقوقی اعتراض شود.
 فدراسیون فوتبال امارات در اقدامی تحریف‌آمیز نام لیگ فوتبال خود را به نام جعلی نام‌گذاری کرده است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
پسرک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
اب که سربالا بره قورباغه ابو عطا میخونه .وقتی اکثر نیروی داخلی صرف دعواهای بچه گانه میشود و همیشه در حال زیراب زدن هستن معلومه که کشوری ناچیز اینقدر گستاخ میشه .به مجلس کوچک و ساده انگلیس نگاه کنید و یکپارچگی نمایندگان در پیشبرد کشورشون و مقایسه کنید با مجلس بسیار بزرگ و مجلل کشورما که همیشه ریس مجلس در ان داد میزند اقا بشین اقا سرو صدا نکن اقا بیا داخل توی راهرو وانیستا