۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵
اخبار جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی

شکایت رحیمی از یک‌سایت، یک‌روزنامه و یک‌نماینده!

سخنگوی گروهک تروریستی منافقین در اقدامی بی‌سابقه پس از خروج اجباری بقایای این گروهک از پادگان اشرف، مسئولین جمهوری اسلامی ایران و عراق را به اقدام تروریستی تهدید کرد.
کد خبر : ۱۳۳۲۲۱
صراط: روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز یکشنبه خود نوشت:

* سخنگوی گروهک تروریستی منافقین در اقدامی بی‌سابقه پس از خروج اجباری بقایای این گروهک از پادگان اشرف، مسئولین جمهوری اسلامی ایران و عراق را به اقدام تروریستی تهدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، پس از حمله دو هفته پیش مجاهدین عراقی به اردوگاه اشرف و هلاکت 52 تن از اعضای گروهک منافقین به دست آنها و تخلیه اجباری این اردوگاه در پنجشنبه گذشته، سخنگوی این گروهک تروریستی در اقدامی بی‌سابقه مسئولین جمهوری اسلامی ایران و عراق را به اقدام تروریستی در هر نقطه از جهان تهدید کرد. در این موضع گیری که در پایگاه اینترنتی این گروهک تروریستی منتشر شد، تمامی کسانی که در هر نقطه از جهان علیه منافقین موضع‌گیری کرده اند، تهدید شده‌اند که به سرنوشت کسانی همچون لاجوردی، صیاد شیرازی، دستغیب، مدنی، اشرفی اصفهانی و هاشمی نژاد دچار خواهند شد.

* وکیل محمدرضا رحیمی گفت: از سایت خبری انتخاب، روزنامه ایران و دکتر علی مطهری شکایت کرده است. به گزارش پایگاه خبری جمهوریت، نادری می‌گوید این شکایت به خاطر نشر اکاذیب علیه موکلم محمدرضا رحیمی است.

* وزیر امور خارجه هک شدن صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک را تأیید کرد. محمد جواد ظریف در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سؤال که "مطالبی در صفحه فیس بوک شما منتشر شده که عجیب و مغایر منافع نظام به نظر می‌رسد"، اظهار داشت: صفحه فیس بوک من هک شده است. وزیر امور خارجه تاکید کرد: درحال حاضر فاقد دسترسی برای پایین آوردن این مطلب هستم و از کارشناسان درخواست کرده‌ام این مطلب را در اسرع وقت حذف کنند. ظریف بار دیگر تاکید کرد: بنده این مطالب را در صفحه خود ننوشته و منتشر نکرده ام. پیش از این نیز صفحه فیس بوک منتسب به مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امورخارجه هک شده بود.