۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
جام جهانی فوتبال ساحلی - تاهیتی

شکست ایران مقابل برزیل در گام نخست

تیم فوتبال ساحلی ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی فوتبال ساحلی 4 بر یک مغلوب برزیل شد.
کد خبر : ۱۳۳۹۱۵
صراط: تیم فوتبال ساحلی ایران نخستین دیدار خود در جام جهانی را به برزیل واگذار کرد.

تیم فوتبال ساحلی ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی فوتبال ساحلی  4 بر یک مغلوب برزیل شد.

شاگردان اوکتاویو اولین بازی خود در جام جهانی را از ساعت 10:30 به وقت ایران در ورزشگاه توآتا شهر پاپیته تاهیتی مقابل برزیل قهرمان 4 دوره از 6 دوره گذشته جام جهانی فوتبال ساحلی آغاز کردند. برزیل در 12 دقیقه نخست بازی بسیار زود و در دقیقه 2 توسط برونو ژاویر به گل برتری رسید اما در ادامه تیم ایران بود که توانست ابتکار عمل را به دست بگیرد.

تیم ایران در وقت اول مقابل حریف قدرتمند خود بازی بسیار خوبی را انجام داد و بعد از آنکه یک بار ضربه احمدزاده به تیرک دروازه برزیل برخورد کرد و یک بار دیگر هم ضربه بلوک باشی از بالای دروازه به بیرون رفت سرانجام در دقیقه 9 اکبری توانست گل تساوی ایران را وارد دروازه مائو برزیلی کند.

زمان نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یافت اما در 12 دقیقه دوم شرایط بازی تغییر کرد و برزیل توسط برونو ژاویر (15) و بوئنو(16) به سرعت 2 گل را وارد دروازه حسینی دروازه بان تیم ایران کرد. بعد از این گل حملات تیم ایران افزایش پیدا کرد و برزیل هم با استفاده از سرعت بازیکنانش چند بار دروازه ایران را تهدید کرد اما وقت دوم با همان نتیجه 3 بر یک خاتمه یافت.

زمان سوم با حملات ایران آغاز شد و در همان دقیقه 25 دروازه بان برزیل با یک واکنش دروازه خود را نجات داد. برزیل که به نتیجه دلخواه دست یافته بود با فرو رفتن در دفاع به استفاده از تک فرصت ها چشم داشت که بر روی یکی از آنها در دقیقه 31 عبداللهی مرتکب خطا شد تا هم خودش کارت زرد بگیرد و هم برونو ژاویر هت تریک کرده و تیمش را 4 بر یک پیش بیندازد. بعد از این گل بلافاصله ضربه مسیگر به تیر دروازه برزیل خورد و در ادامه هم حملات ایران نتیجه ای نداشت تا بازی با نتیجه 4 بر یک به سود برزیل خاتمه پیدا کند.

بوئنو از برزیل و احمدزاده، عبداللهی، بلوک باشی و مسیگر از ایران در این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

در دیگر دیدار این گروه سنگال 5 بر 4 اوکراین را شکست داد تا بعد از برزیل در جایگاه دوم قرار بگیرد. ایران در دومین دیدار مرحله گروهی ساعت 7:30 روز شنبه به وقت تهران به مصاف سنگال می رود.

در 2 دیدار گروه D مسابقات نیز نتایج زیر به دست آمد:

پاراگوئه 10 - ساحل عاج 6

روسیه 4 - ژاپن 1
منبع: تسنیم