۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
سرپرست وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد

تعداد دانش‌آموزان امسال چند نفر است؟

با آغاز سال تحصیلی جدید 12 میلیون و 300 هزار دانش‌آموز فراگیری علم را از سر می‌گیرند.
کد خبر : ۱۳۳۹۲۱
صراط: سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید 12 میلیون و 300 هزار دانش‌آموز فراگیری علم را از سر می‌گیرند.

علی اصغر فانی در حاشیه دیدار با مراجع تقلید در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سال تحصیلی جدید با حضور 12 میلیون و 300 هزار دانش‌آموز در 105 هزار مدرسه و فعالیت بیش از یک میلیون معلم شریف و زحمتکش در حال آغاز شدن است.

وی اضافه کرد: در آستانه بازگشایی مدارس وزارت آموزش و پرورش و حقیر وظیفه خود دانستم به محضر مراجع تقلید برسم تا از رهنمودهای ایشان برای هرچه بهتر اجرا شدن برنامه‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی بهره‌مند شویم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مراجع تقلید بر تربیت معلمان و محتوای آموزشی و کتاب‌های درسی تاکید بسیاری داشتند، گفت: تقویت و تربیت معلمان از سیاست‌های اصلی ما است و در خصوص محتوای آموزشی نیز از سال‌های قبل فعالیت‌هایی آغاز شده است و ما قول گرفتیم که وقت بیشتری از ایشان گرفته تا بتوانیم از ظرفیت‌های حوزه در این زمینه استفاده کنیم.

وی در خصوص وضعیت دانش‌آموزان حادثه شین‌آباد گفت: هفته پیش مشاور بنده به همراه مسئول تعاون وزارتخانه از کودکان در بیمارستان ساسان عیادت کردند و یک روز در میان نماینده آموزش و پرورش به بیمارستان مراجعه کرده و در خدمت خانواده‌ها هستیم، هزینه‌ها را پرداخت کرده و امیدواریم که بهبودی ایشان حاصل شود.
منبع: فارس