۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳

آب یک ورزشگاه قطع شد!

قطعی 10 روزه آب مجموعه ورزشی انقلاب مشکلات بسیاری را برای ورزشکاران رشته‌های دوچرخه سواری، دومیدانی و تنیس که در این ورزشگاه تمرین می‌کنند، به وجود آورده است.
کد خبر : ۱۳۳۹۲۵
صراط: معاون امور توسعه اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، سهل‌انگاری بهره‌برداران از ورزشگاه انقلاب را دلیل قطعی آب این ورزشگاه دانست.

قطعی 10 روزه آب مجموعه ورزشی انقلاب مشکلات بسیاری را برای ورزشکاران رشته‌های دوچرخه سواری، دومیدانی و تنیس که در این ورزشگاه تمرین می‌کنند، به وجود آورده است.

با پیگیری‌های خبرنگار فارس مشخص شد که سال گذشته یکی از لوله‌های ورزشگاه انقلاب دچار ترکیدگی شده و به دلیل هدررفت آب و عدم پیگیری آن، قبض آب 25 میلیون تومانی برای این ورزشگاه صادر شده بود، اما به دلیل اینکه هیئت‌‌های مستقر در ورزشگاه توان مالی پرداخت قبض را نداشتند، رایزنی‌هایی با اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان صورت گرفته و مقرر شد این مبلغ توسط این اداره پرداخت شود.

با این وجود این مبلغ به طور کامل پرداخت نشده و هر ماه نیز با صدور قبض جدید آب، این مبلغ افزایش پیدا کرده است؛ تا جایی که این بدهی به 30 میلیون رسیده است.

در پی تماس برخی از ورزشکاران با خبرگزاری فارس و درخواست پیگیری این مسئله با معاون امور توسعه اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تماس گرفتیم تا پیگیر ماجرا شویم.

غلامعلی ابراهیمی سهل‌انگاری بهره‌برداران از ورزشگاه انقلاب را دلیل قطعی آب این ورزشگاه دانست و گفت: در صورتی که به موقع بدهی پرداخت شده بود، رقم بدهی روی هم انباشته نشده و تا این اندازه سنگین نشده بود.

وی با اشاره به قطع آب این ورزشگاه، تصریح کرد: اداره آب نیز خواستار احقاق حق و حقوقش است و بهره‌برداران از این ورزشگاه باید بدهی را پرداخت کنند.

به گفته هیئت‌های ورزشی مستقر در ورزشگاه انقلاب، این هیئت‌ها توان پرداخت بدهی 30 میلیونی را ندارند، اما ابراهیمی معتقد است این هیئت‌ها باید رقمی از بدهی را پرداخت کرده و به مرور زمان کل مبلغ را تسویه کنند.
منبع: فارس