۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۹

بانک‌ها 12 درصد می‌دهند 28درصد می گیرند!

بانک‌های بابلسر با سرمایه‌گذاران با تسهیلات 12 درصدی قرارداد می‌بندند اما یک سال نمی‌گذرد این 12 درصد تبدیل به 28 درصد می‌شود.
کد خبر : ۱۳۴۰۵۷
صراط: یک کارآفرین برتر مازندرانی گفت: بانک‌های بابلسر با سرمایه‌گذاران با تسهیلات 12 درصدی قرارداد می‌بندند اما یک سال نمی‌گذرد این 12 درصد تبدیل به 28 درصد می‌شود.

سید هاشم موسوی در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌ها و واحدهای صنعتی که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: در 27 ماه گذشته جلسه‌ای تشکیل شد که در این جلسه مسئولان استان و شهرستان حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه گفتمان خوب و زیبایی شد، صورتجلسه ابلاغ شد ولی نه تنها جلسه ادامه پیدا نکرد و کاری انجام نشد بلکه مشکلات عدیده‌ای نیز به صنعت شهرستان اضافه شد.

این کارآفرین برتر مازندرانی با بیان اینکه بنده در  سال 87-88 به عنوان یک تولیدکننده نمونه از نظر کیفیت و کارآفرینی بودم، تصریح کرد: شاید در مجموعه درونی این شهرستان از روسای کار و تعاون و تجارت یا حتی دارایی همکاری صورت گرفته باشد اما تشکیلاتی در این شهرستان هستند که مشکلات زیادی در مجموعه بنده و امثال بنده برای چیزهای جزیی به وجود آوردند.

موسوی با بیان اینکه ما صنعتگران در بابلسر متولی صنعت نداریم، گفت: بانک‌های شهرستان بابلسر برخلاف بانک‌های شهرستان‌های مشابه هستند، بانک‌های شما فکر می‌کنند صنعتکار در این شهرستان سود 40 درصدی می‌برد این در حالی است که با طوفانی که از سال 89 ایجاد شد سرمایه‌گذاران به مشکلات عدیده‌ای برخوردند که کارخانه‌ها تعطیل و کارگران اخراج شدند.

وی تصریح کرد: عدم همکاری مسئولان شهرستان بابلسر باعث شد مجموعه ما به نابودی کشیده شده باشد، یک سال کارخانه‌ام تعطیل شود و عده ای اخراج شوند.

این کارآفرین برتر اضافه کرد: وقتی دیدم حتی با تعطیلی کارخانه مسئولان شهرستان هیچ اقدامی نمی‌کنند خودم دوباره کارخانه را بازگشایی کردم.

موسوی با بیان اینکه در شهرستان بابلسر صنعت وجود ندارد و سرمایه‌گذار نابود است، گفت: بانک‌های شهرستان بابلسر با سرمایه‌گذاران با تسهیلات 12 درصدی قرارداد می‌بندند، یک سال نگذشته این 12 درصد تبدیل به 28 درصد می‌شود اگر پرداخت نکنیم نه تنها مال ما را می‌گیرد بلکه آبروی ما را هم می‌برد.

وی افزود: در کدام شهرستان یا کشور چنین چیزی رایج است.
منبع: فارس