۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۵

جنوبی ها در جام حذفی چه کردند؟

نمایندگان استان خوزستان در مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور مقابل حریفان خود به چهار پیروزی و یک شکست دست یافتند.
کد خبر : ۱۳۴۱۷۷
صراط: عصر شنبه در هفته چهارم مرحله مقدماتی رقابت های جام حذفی، تیم نفت امیدیه با دو گل تیم گیتی پسند اصفهان را شکست داد و به مرحله یک شانزدهم نهایی راه پیدا کرد.

دراین بازی علی فتحی و علی بختیاری زاده در دقایق 25 و64 گلهای  بازی را به ثمررساندند. تیم نفت امیدیه درمرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف تیم صبام قم می رود.

تیم نفت آبادان نیز با عصر امروز با یک گل بر میزبان خود سیاه جامگان مشهد غلبه کرد. این تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف تیم سپاهان اصفهان می رود.

تیم شهرداری دزفول با حساب دو بر یک تیم نفت نوین آبادان را شکست داد. شهرداری دزفول در مرحله یک شانزدهم به مصاف مس کرمان می رود.

تیم نفت مسجدسلیمان نیز در ضربات پنالتی با حساب 7بر6 تیم میزبان خود پرسپولیس گناوه را برد. این بازی در وقت عادی و اضافه با تساوی چهار بر چهار به پایان رسیده بود. نفت مسجدسلیمان درمرحله یک شانزدهم نهایی رودرروی تیم سایپا البرز قرار خواهند گرفت.

ملی حفاری اهواز با شکست از تیم الوند همدان از گردونه رقابتها حذف شد. استقلال خوزستان حریف الوند همدان در مرحله یک شانزدهم نهایی خواهد بود.

منبع: مهر