۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۳

رقبای فرنگی‌کاران ایرانی مشخص شدند

وزن‌کشی ۳ وزن پایانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان انجام شد و فرنگی‌کاران کشورمان رقبای خود را شناختند.
کد خبر : ۱۳۴۱۸۰
صراط: در سومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، فرنگی‌کاران کشورمان ساعت 15:30 فردا باید به مصاف رقبای خود بروند. بر همین اساس در وزن 66 کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور اول به مصاف آتیلا لوای از اسلواکی می‌رود. وی در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با آلن ژاکو از اوکراین یا یان از چین پیکار می‌کند. 

در گروه بیابانگرد حسن علی‌اف آذری، یوکسل آتاکان ترک، اسلام بک آلبی‌اف روسی، کلمن آمریکایی، کشتی‌گیر مجار، گرج،  بلاروس، قرقیز و لهستانی قرار دارند.

در وزن 74 کیلوگرم هادی علیزاده پورنیا پس از استراحت در دور اول به مصاف مارک مادسن از دانمارک می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار با کشتی‌گیران لیتوانی یا ژاپن رودررو می‌شود. در گروه علیزاده حریفان روس و ارمنستانی نیز حضور دارند. 

در 120 کیلوگرم امیر علی‌اکبری در دور اول به مصاف الکساندر چرنتسکی از اوکراین می‌رود و در صورت پیروزی در دور دوم با رقیبی از سوئد یا عراق سرشاخ می‌شود. در گروه علی‌اکبری کایالپ ترک، حریف آمریکایی و بلاروسی حضور دارند. نکته جالب غیبت لوپز کوبایی در مسابقات جهانی است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: فرنگی کشتی صراط