۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷

خلاقیت در فحاشی در ورزشگاه‌ها!

باید دید واکنش کمیته انضباطی به این موضوع چیست و زور آنها به کسر امتیاز از سپاهان هم می‌رسد یا نه
کد خبر : ۱۳۴۲۸۹
صراط: در شرایطی که مسوولان فدراسیون فوتبال اصرار دارند که جریمه کسر امتیاز از باشگاه‌های خاطی به عاملی برای بهبود فرهنگ سکوها تبدیل شده است، روز جمعه چیزی کاملا بر خلاف این موضوع به اثبات رسید و در واقع رکورد فحاشی در فوتبال ایران، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان شکسته شد!

در مسابقه سپاهان و پرسپولیس، هواداران تیم میزبان برای ساعت‌های طولانی به شدت به تماشاگران حریف فحاشی کردند و تقریبا هر چیزی که از دهان‌شان درآمد به آنها گفتند.

این هتاکی‌ها از ساعت‌ها قبل از آغاز بازی و از  مقابل در استادیوم شروع شد و تا بعد از پایان مسابقه همچنان ادامه یافت. نکته جالب اینجاست که بسیاری از سپاهانی‌ها در فحاشی به هواداران پرسپولیس به صورت هماهنگ و سازمان‌دهی شده عمل می‌کردند؛ به طوری که قبل از شروع بازی طرفداران تیم میزبان که از جهات مختلف به استادیوم نزدیک می‌شدند، همگی به صورت سازمان‌دهی شده یک شعار بسیار زشت را تکرار می‌کردند؛ شعاری که در برگرنده فحشی رکیک به حریف بود و با شیوه‌ای جدید و متفاوت ادا می‌شد!

اینکه بسیاری از تماشاگران میزبان از همان آغاز در جریان چگونگی سر دادن این شعار بودند، شائبه با برنامه بودن این هتاکی‌ها را تقویت می‌کند. به هر حال باید دید واکنش کمیته انضباطی به این موضوع چیست و زور آنها به کسر امتیاز از سپاهان هم می‌رسد یا نه؟

منبع: قانون آنلاین
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
از این اصفهانیا هر کاری بر میاد
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
شایعه پراکنی نکنید! بسیار احمقانه است که بخواهید باخت خود را با کسر امتیاز از تیم مقابل جبران نمائید.
حاج مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
صراط هم در دروغگویی رکوردشکن شده

ما که اصفهان بودیم و دیدیم پرسپولیس ها فحاشی را از دقیقه ی 4 شروع کردن برعکس سپاهانیا از سه بازیکن سپاهانی که در پرسپولیس بودن تشویق و استقبال کردن...


صراط تو هم پرسپولیسی و داعیه های دروغین داری...
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم