۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰

تفاوت سواحل کیش و کشورهای اروپایی از نظر فرمانده ناجا

سواحل کيش در ايران اسلامي مثل کشورهاي غربي و با الگويي غيراسلامي مديريت مي‌شود.
کد خبر : ۱۳۴۴۵۰
صراط: فرمانده درياباني ناجا: سواحل کيش در ايران اسلامي مثل کشورهاي غربي و با الگويي غيراسلامي مديريت مي‌شود. مناطقي که در اين جزيره به شناي خانم‌ها اختصاص داده شده به صورت کامل محصور نيست و در اطراف آن ساختمانهاي بلند وجود دارد که بر محيط شناي خانم‌ها مسلط و مشرف است. (۳۱/۵/۹۱،آرمان)

۱- حرف راست را بايد از «ناجا» شنيد!

۲- تازه اين حرفها وضعيت کيش در دوران دولت ارزشي و اصولگراي محمود مشايي‌نژاد را بيان کرده و خدا مي‌داند در دوران دولت «‌ادعاي» حسن‌آقا، کيش و سواحل آن چه وضعيتي پيدا کند!؟

۳- البته فرمانده عزيز التفات نداشته‌اند که سواحل شمال هم اين جوري است و اصولا مملکت دارد به اين سمت حرکت مي‌کند و همين الان هم مي‌توانيم بگوييم وضعيت سينما و سيما و کوچه و خيابان و بازار و پاساژ و فروشگاه‌هاي بزرگ و فرودگاه‌ها در ايران اسلامي مثل کشورهاي غربي و با الگوي غير اسلامي مديريت مي‌شود! وضعيت لباس و پوشش و قيافه خلايق موجود در اطراف و اکناف مملکت گوياي خيلي چيزهاست!

۴- البته يک سوال ريز هم پيش مي‌آيد و آن اين است که چرا ناجا لالايي بلد است و خوابش نمي‌برد؟ اگر فرمانده عزيز از اين وضعت ناراضي‌اند (که به نظر مي‌رسد ناراضي‌اند!) چرا براي علاج آن از اختيارات خود استفاده نکرده‌اند؟ نکند ايشان معتقدند رسيدگي به وضعيت سواحل کيش در حوزه اختيارات نيروي زميني است؟

۵- رونوشت به فرمانده محترم ناجا جهت استحضار