۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴

هنوز توفیقی گزینه نهایی روحانی است؟

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص نظر دولت درباره تغییر رئیس دانشگاه آزاد گفت: انجام این تغییرات برعهده هیات امنای دانشگاه آزاد بود و ارتباطی با دولت ندارد.
کد خبر : ۱۳۴۷۱۸
صراط: جعفر توفیقی در حاشیه جلسه امروز دولت مبنی بر اینکه با توجه به نظر مثبت آقایان میرزاده و یاسر هاشمی درباره مدیریت فرهاد دانشجو و اینکه این تغییر صرفا برای هماهنگی با دولت جدید صورت گرفته است موضع مشخص شما به عنوان نماینده دولت در هیات امنا در خصوص این تغییر چیست، اظهار کرد: انجام تغییر در ریاست دانشگاه آزاد وظیفه هیات امنای این دانشگاه است و ارتباطی با دولت ندارد.

وی در پاسخ به این سئوال که رای شما در خصوص این تغییر چه بود، افزود: رای من برای تغییر رئیس دانشگاه آزاد مثبت بود.

توفیقی در پاسخ به سئوالی درباره احتمال انجام تغییر در ریاست دانشگاه تهران تصریح کرد: هنوز این موضوع مطرح نیست.

وی درباره احتمال انجام تغییرات در دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی کاربردی گفت: بنده قبلا هم در این خصوص توضیح داده ام اگر نیاز به انجام تغییرات باشد طبیعی است که این تغییر انجام خواهد شد.

توفیقی ادامه داد: عمده هدف ما در مدیریت دانشگاهها، کارآیی، کارآمدی، آشنایی با وظایف، پاسخگویی به مطالبات دانشگاهیان و هماهنگی با رویکرد دولت جدید است.

سرپرست وزارت علوم در خصوص اینکه آیا گزینه نهایی برای این وزارتخانه اوست و چه زمانی تاریخ دقیق معرفی وزیر پیشنهادی به مجلس مشخص می شود، تاکید کرد: تصمیم نهایی با رئیس جمهور است. تا این لحظه قرار است بنده به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی شوم، تاریخ دقیق این معرفی را هم رئیس جمهور مشخص خواهد کرد.

منبع: مهر