۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲

ایران مقابل قهرمان جهان شکست خورد

تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در ديداري نفس‌گير بازي را به روسيه واگذار کرد.
کد خبر : ۱۳۴۸۴۳
صراط: تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در مرحله يک‌چهارم نهايي جام جهاني صبح امروز از ساعت 10 به وقت تهران به مصاف روسيه، مدافع عنوان قهرماني رفت.

ملي‌پوشان ايران بازي را طوفاني آغاز کردند و توانستند در دقيقه 5 و 21 ثانيه توسط مسلم مسيگر به گل دست يابند. در ادامه نيز فريد بلوک‌باشي در دقيقه 9 و 15 ثانيه گل دوم ايران را به ثمر رساند. روس‌ها 7 ثانيه پس از دريافت گل دوم توانستند يکي از گل‌ها را جبران کنند. شاگردان اوکتاويو در اولين وقت با نتيجه 2 بر يک به برتري دست يابند.

در وقت دوم روس‌ها بازي را در اختيار گرفتند و توانستند به 2 گل دست يابند و 3 بر 2 پيش بيفتند، اما در دقايق پاياني اين وقت فريد بلو‌ک‌باشي توانست در دقيقه 21 و 55 ثانيه گل سوم ايران و دوم خود را به ثمر برساند تا نتيجه در وقت دوم 3 بر 3 شود.

در وقت سوم ايران توانست بار ديگر از قهرمان جهان پيش بيفتد. اين بار هم مسلم مسيگر در دقيقه 24 و 34 ثانيه ايران را پيش انداخت اما 30 ثانيه بعد روس‌ها گل تساوي را به ثمر رساندند. ايران در ادامه يک بار هم به تيرک دروازه روس‌ها زد. روسيه در ادامه توانست گل پنجم را وارد دروازه پيمان حسيني کند اما در ادامه بار ديگر احمد حسن‌زاده توانست گل تساوي را به ثمر برساند.

اين داستان همچنان ادامه داشت هر بار يک تيم پيش مي‌افتاد و اين بار هم روس‌ها بودند که توانستند از تجربه خود استفاده کنند و گل ششم را وارد دروازه ايران کنند.

ايران در حالي توانست به مدافع عنوان قهرماني 5 گل بزند که اين تيم در مرحله گروهي تنها 6 گل خورده بود و عنوان کمترين گل خورده را به خود اختصاص داده بود.
منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم