۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۲

یک ادعای جالب درباره ترکیب مجلس دهم

به طور قطع و يقين 90 درصد نمايندگان مجلس دهم را اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل تشکیل خواهند داد.
کد خبر : ۱۳۴۹۱۹
صراط: یک فعال اصلاح‌طلب گفت: به طور قطع و يقين 90 درصد نمايندگان مجلس دهم را اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل تشکیل خواهند داد.

"حجت‌الاسلام محمد اشرفی‌اصفهانی" با اشاره به فعالیت‌های برخی جریانات سیاسی به منظور حضور در انتخابات مجلس دهم از هم‌اکنون اظهار داشت: به طور قطع و مسلم مجلس دهم اگر نه صد در صد اما به طور قطع 90 درصد آن را اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل تشکیل خواهند داد و این امر مستلزم فعالیت گسترده از هم‌اکنون است.
 
وی تصریح کرد: فعالیت زودهنگام برخی جریانات سیاسی به منظور بسترسازی شرایط برای حضور قدرتمند در دهمین دوره از انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مجلس فعلی و دهم دارای تفاوت‌های بسیار زیادی با یکدیگر خواهند بود، گفت: تفاوت در ساختار، عملکرد دیدگاه و آینده‌نگری نمایندگان از جمله مسائلی است که می‌توان از هم‌اکنون در مقایسه مجلس نهم و دهم به آن اشاره داشت.

حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی به فعالیت انتخاباتی فعالان سیاسی در زمان فعلی اشاره و خاطرنشان کرد: شرایط کنونی با گذشته بسیار متفاوت است و برای موفقیت در چنین عرصه‌هایی باید از هم اکنون به منظور روشنگری مردم در سطح جامعه به فعالیت‌های مختلف پرداخت و دیدگاه‌ها و تفکرات احزاب را به صورت غیر‌آشکار به جامعه انتقال داد.
 
وی ابراز داشت: جریانات سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرای معتدل باید از هم اکنون به تدریج و آرام، بستر را به منظور پیشبرد اهداف انقلاب و همسویی و همفکری با دولت یازدهم برای تصدی اکثریت کمیسیون‌های مجلس دهم فراهم کنند.

گفتنی است انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال 94 برگزار می‌شود و بسیاری از جریانات سیاسی به منظور کسب اکثریت کرسی‌های مجلس از هم‌اکنون به فعالیت در تدوین برنامه‌ها و بازسازی تشکیلاتی خود می‌پردازند.