۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
ترقی:

اظهارات خاتمی تلاش غیرممکن است

معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه با تأکید بر اینکه محمد خاتمی تلاش غیرممکنی را برای منطبق نشان دادن فعالیت اصلاح‌طلبان با اعتدال شروع کرده است، گفت: شورای شهر اول یکی از نمونه‌های افراط و تفریط و عدم اعتدال جریان اصلاح‌طلب است.
کد خبر : ۱۳۴۹۹۸
صراط: معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه با تأکید بر اینکه محمد خاتمی تلاش غیرممکنی را برای منطبق نشان دادن فعالیت اصلاح‌طلبان با اعتدال شروع کرده است، گفت: شورای شهر اول یکی از نمونه‌های افراط و تفریط و عدم اعتدال جریان اصلاح‌طلب است.

حمیدرضا ترقی معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه  درباره اظهارات اخیر محمد خاتمی مبنی بر عدم افراطی‌گری در میان اصلاح‌طلبان اظهار داشت: اصلاح‌طلبان برای انطباق اعتدال با اصلاحات تلاش غیرواقعی و غیرقابل قبولی دارند.

ترقی ادامه داد: اصلاح‌طلبان در دوران حاکمیت خود بحران‌های متعددی از جمله پدیده دوگانگی حکومت، ایستادگی مجلس ششم در برابر شورای نگهبان، تحصن مجلس ششم با حمایت بیگانگان و فتنه سال 78 و 88 را برای نظام ایجاد کردند که این دلایل روشنی از عدم اعتدال در جریان اصلاحات است.

عضو حزب مؤتلفه با تأکید بر اینکه خاتمی تلاش غیرممکنی را برای منطبق نشان دادن فعالیت اصلاح طلبان با اعتدال شروع کرده است، افزود: شورای شهر اول یکی از نمونه‌های افراط و تفریط و عدم اعتدال جریان اصلاح‌طلب است.

وی در خصوص برخی دیگر از بیانات خاتمی مبنی بر اینکه اگر روحانی روی کار نمی‌آمد معلوم نبود که ما چه وضعیتی داشتیم، گفت: اصلاح‌طلبان تصور غلطی از مردم سالاری دارند و هرگاه که رویکرد مردم را به سمت خود ببینند می‌پذیرند و در غیر این صورت نتیجه انتخابات را قبول ندارند.
منبع: فارس
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید