۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰

نقشه جدید نتانیاهو برای ایران!

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی که شب گذشته تل‌آویو را به مقصد نیویورک ترک کرد، در سخنرانی روز سه‌شنبه خود مدعی دستیابی ایران به اورانیوم کافی برای ساخت بمب اتم می‌شود.
کد خبر : ۱۳۵۱۱۱
صراط: نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی که شب گذشته تل‌آویو را به مقصد نیویورک ترک کرد، در سخنرانی روز سه‌شنبه خود مدعی دستیابی ایران به اورانیوم کافی برای ساخت بمب اتم می‌شود.

هفته‌نامه انگلیسی «ساندی‌تایمز» در شماره جدید خود به نقل از یک منبع اسرائیلی گزارش داد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، ادعا می‌کند که ایران به اورانیوم کافی برای ساخت بمب اتم دست یافته است.

نتانیاهو روز سه‌شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی ‌می‌کند. وی شب گذشته تل‌آویو را به مقصد نیویورک ترک کرد. نتانیاهو پیش از آغاز سفر، به رادیو اسرائیل گفت قصد دارد در سخنرانی خود «با بیان حقایق به مقابله با چرب‌زبانی و اغواگری» رئیس‌جمهور ایران برود.

دیروز یک مقام اسرائیلی مدعی شده بود تهران تنها چند ماه با دستیابی به بمب اتم فاصله دارد. دو روز قبل هم روزنامه صهیونیستی «معاریو» پا را از ادعاهای نتانیاهو هم فراتر گذاشته و مدعی شده بود ایران به بمب اتم دست یافته است. گزارشی که تقریبا از سوی هیچ رسانه‌ای جدی گرفته نشد و تقریبا همه کارشناسان آن را تلاش رسانه‌ای برای مقابله با دستاوردهای دیپلماتیک ایران ارزیابی کردند.

آنطور که «ساندی‌تایمز» گزارش داده، نتانیاهو در دیدار روز دوشنبه خود با «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا هم گزارشی را به وی ارائه می‌کند که در آن ادعا شده است ایران از زمان روی کار آمدن «حسن روحانی» پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در برنامه هسته‌ای خود داشته است. نتانیاهو همچنین مدعی می‌شود که ایران در سایت پارچین در حال ساخت یک چاشنی انفجاری هسته‌ای است.
منبع: فارس