۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳

کودکان درمجلس‌صاحب‌فراکسیون می‌شوند؟

مشاور پارلمانی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از انجام پیگیری های اولیه برای تشکیل کمیسیون کودک و نوجوان در مجلس خبر داد و گفت: با موافقت نهایی و تصویب در مجلس این کمیسیون تشکیل خواهد شد.
کد خبر : ۱۳۵۲۸۴
صراط: مشاور پارلمانی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از انجام پیگیری های اولیه برای تشکیل کمیسیون کودک و نوجوان در مجلس خبر داد و گفت: با موافقت نهایی و تصویب در مجلس این کمیسیون تشکیل خواهد شد.

صفی الله رمضانخانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در کرج با اعلام این خبر گفت: در سالهای اخیر که رهبر معظم انقلاب دستور خروج کانون از اصل 44 قانون اساسی و ادامه فعالیت آن را به صورت یک نهاد حاکمیتی داد و ادارات کل در استانها تشکیل شد، مسئولیت ما را در قبال اعتماد مردم به کانون پرورش فکری بیشتر شده است.

وی یادآور شد: اواخر خردادماه با حضور مسئولان وزارتخانه های مرتبط با حوزه کودک و نوجوان در سالن حجاب تهران، کارگروه کودک و نوجوان به پیشنهاد کانون استان البرز تشکیل و دبیری آن به عهده کانون این استان گذاشته شد.

رمضانخانی با بیان اینکه مجلس نیز حمایت های خوبی از کانون به عمل آورده است، از پیگیری های انجام شده مبنی بر تشکیل فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس خبر داد و گفت: موافقت نمایندگان مجلس نیز جلب شده تا حمایت بیشتری از کودکان و نوجوانان به عمل آید.

وی تشکیل این کمیسیون را ضروری خواند و ابراز امیدواری کرد با تشکیل کمیسیون کودک و نوجوان در مجلس، حقوق این قشر بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر