۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
نعمتی در نطق میان دستور:

معاونان وزیر مسن از خود او مسن‌ترند!

ظاهرا شما به دنبال این هستید که خود را از معاونان خود جوانتر به مردم معرفی کنید و بدتر اینکه برخی از معاونان شما با شدت تمام به قلع و قمع مجموعه پرداختند که دور از دولت تدبیر و امید است.
کد خبر : ۱۳۵۴۰۴
صراط: نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: تجربه ثابت کرده که هر قدر رئیس کل بانک مرکزی کمتر مصاحبه کند، بازار کمتر ملتهب می‌شود، ولی سیف با مصاحبه خود التهاب شدیدی در جامعه ایجاد کرد.

بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور و در صحن علنی مجلس ضمن تشکر از اتخاذ مواضع حکیمانه رئیس جمهور، خصوصا تبیین اصولی مواضع جمهوری اسلامی ایران براساس اصول عزت، حکمت و مصلحت در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار داشت: یک تذکر جدی به رئیس آمریکا دارم؛ آقای اوباما پس از ملاقات با رئیس غاصب صهیونیست مشخص شد که شما پیام رهبر انقلاب را نگرفته و متوجه نشدید.

وی ادامه داد: نرمش قهرمانانه قدرت مانور و قهرمانانه ما را بیشترمی‌کند و متاسفانه شما و همکارانتان باز هم مانند گذشته تحت تاثیر لابی سنگین صهیونیست‌ها هستید و صد تاسف که باز هم سخنان بیهوده و مواضع باطل قبلی خود را تکرار کردید. بدانید ما نه از خشم شما هراس داریم و نه از لبخند شما دلخوش هستیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس افزود: ضمن تشکر از رئیس مجلس مطلبی را می‌گویم که یک توصیه است. توصیه من به نائب رئیس دوم مجلس این است که آقای مهندس! از سعه صدر و ظرفیت‌های رئیس مجلس پند بگیرید و تلاش کنید تا با پرهیز از هرگونه استبداد رای به جایگاه واقعی نمایندگان توجه کرده و بدانید که شما برگزیده نمایندگان هستید و اگر سخن‌گاه مجلس به جایگاه بیان آلام و دردهای مردم و اظهار نظر صریح در مورد مسائل کشور تبدیل نشود، تقدس و تاثیرگذاری خود را از دست خواهد داد و امیدوارم شما دوست عزیز با تصحیح رفتار خویش بار دیگر مورد اعتماد امنای ملت واقع شوید.

نعمتی در تذکر دیگری به برخی وزرای کشور گفت: آقای نعمت‌زاده وزیر صنعت! یکی از ایراداتی که به شما وارد بود، سن شما بود و نمایندگان با اغماض از این موضوع فقط به دلیل تجربیات به شما رای دادند و ظاهرا شما تذکرات نمایندگان را جدی نگرفتید و برخی معاونان شما از خودتان سبقت سنی گرفتند.

وی ادامه داد: ظاهرا شما به دنبال این هستید که خود را از معاونان خود جوانتر به مردم معرفی کنید و بدتر اینکه برخی از معاونان شما با شدت تمام به قلع و قمع مجموعه پرداختند که دور از دولت تدبیر و امید است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خطاب به روحانی تصریح کرد: آقای روحانی! امروز یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم اشتغال جوانان است بویژه در مناطق توسعه نیافته. لذا من پیشنهاد دارم که کمیته‌ای مشترک از دولت و مجلس تشکیل شود و نسبت به تدوین برنامه‌ عملیاتی و اجرایی اشتغال اقدام کند.

نعمتی گفت: بیکاران امروز با 5 یا 10 سال قبل متفاوت است و امروز سیل بیکاران از افراد تحصیلکرده و متوقع تشکیل شده است، نه افراد کم یا بی‌سواد.

وی خطاب به مدیر کل بانک مرکزی تاکید کرد: آقای سیف! شما به عنوان مدیری باتجربه و خوش‌فکر در کشور مطرح بودید، اما سخنرانی‌های غیرکارشناسی شما در بازار باعث التهاب شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس افزود: تجربه ثابت کرده که هر قدر رئیس کل بانک مرکزی کمتر مصاحبه کند، بازار، صنعت و اقتصاد ما کمتر ملتهب می‌شود و شما در آخرین مصاحبه خود التهاب شدیدی در جامعه ایجاد کردید.

نعمتی در پایان از چیت‌چیان درخواست کرد تا نسبت به رفع مشکلات آب روستایی و چاه‌های آب شهرستان اسدآباد و سد نعمت‌آباد نگاه ویژه و عملیاتی داشته باشد.
منبع: تسنیم