۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶

کلیداعتدال دردانشگاه‌ها کلیدکمباین شده

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: متاسفانه کلیدی که قرار بود کلید اعتدال در دولت یازدهم باشد، در دانشگاه به کلید کمباین تبدیل شده است.
کد خبر : ۱۳۵۴۱۶
صراط: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: متاسفانه کلیدی که قرار بود کلید اعتدال در دولت یازدهم باشد، در دانشگاه به کلید کمباین تبدیل شده است.

مرتضی احمد زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه توفیقی نتوانست در سال 88 ولایتمداری خود را ثابت کند و از سابقه خوبی نیز در جریان فتنه 88 برخودار نیست، گفت: علاوه بر تخصص و کارآمدی، فردی باید در عالی‌ترین رتبه یک وزارتخانه قرار گیرد که ابهامی در زمینه تعهد و ولایتمداری او وجود نداشته باشد.

وی با انتقاد از مسیری که توفیقی در مدت سرپرستی بر وزارت علوم طی می‌کند، متذکر شد: سرپرست وزارت علوم با رویکردی اتوبوسی و حذفی به سراغ عزل و نصب‌ها در دانشگاه‌ها رفت درصورتی که رویکرد حزبی و گروهی، رویکردی نیست که دولت اعتدال در ایام انتخابات ریاست جمهوری به آن تاکید داشت.

این فعال دانشجویی ادامه داد: متاسفانه کلیدی که قرار بود کلید اعتدال در دولت یازدهم باشد، در دانشگاه به کلید کمباین تبدیل شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در ادامه سِن بالای توفیقی و عدم توانایی او در ارتباط با قشر جوان دانشجو را یکی از اصلی‌ترین مشکلات وی برای تصدی این پست نام برد و افزود: فردی باید به عنوان وزیر در راس این وزارتخانه قرار گیرد که بتواند شور جوانی که مطالبه مقام معظم رهبری نیز است را در فضای دانشگاهی تجلی ببخشد و با زبان دانشجو بتواند تعامل مستقیمی با دانشجویان برقرار کند.

احمدزاده در پایان با بیان اینکه حضور توفیقی در وزارت علوم نمی‌تواند هیچ کمکی به روند پیشرفت علم در کشور کند، خاطر نشان کرد: اگر فردی صرفا با نگاه علمی و به دور از نگاه‌های حزبی و جریانی برای این وزارتخانه برگزیده شود مطمئنا می‌تواند موثرتر از یک فرد حزب‌گرا، مسیر پیشرفت علم در چند سال اخیر را ادامه دهد.
منبع: فارس