۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳

نظرفراکسیون اصول‌گرایان‌درموردسفرروحانی

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: در جلسه امروز این فراکسیون، ابعاد سفر رئیس جمهور به نیویورک و سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : ۱۳۵۶۰۹
صراط: ابوالقاسم جراره عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جلسه امروز این شورا گفت: در جلسه امروز مطالبی در مورد سفر آقای روحانی، رئیس جمهور به نیویورک مطرح شد. 

وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور آقای حداد عادل رئیس فراکسیون برگزار شد، تعدادی از اعضا در خصوص نطق رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل مطالبی را مطرح کردند. در این جلسه اعضای فراکسیون از مطالب مقتدرانه و همراه با مصلحت و عزت آقای روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل ابراز رضایت کردند. 

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه تاکید کرد: در بخش دیگری از این جلسه، تعدادی از اعضا معتقد بودند که نباید در مواجهه و مذاکره با آمریکا شتاب‌زده عمل کنیم و نباید طوری رفتار شود که آنها احساس کنند ما از روی ضعف قصد مذاکره با آنها را داریم، بلکه آنها باید بدانند اگر ما قصد مذاکره با آنها را داریم، ناشی از قدرت و صلابت جمهوری اسلامی است. 

جراره خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از این جلسه در خصوص لایحه اصلاحیه بودجه 92 مطالبی عنوان شد و اعضاء نقطه نظرات خود را در این باره بیان کردند.

منبع: تسنیم